شماره ۱۳۴۳ | ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۳ بهمن
صفحه را ببند
فدراسیون دوومیدانی هدایت 2 پرتابگر را به مربی آمریکایی واگذار کرد
پایان بهانه‌تراشی احسان حدادی

شهروند| بعد از کش‌وقوس فراوان بالاخره مربی مورد نظر احسان حدادی با فدراسیون دوومیدانی قرارداد بست تا او به همراه علی ثمری تمریناتش را برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا آغاز کند.
انتقادات حدادی از فدراسیون نتیجه داد
احسان حدادی، دارنده مدال نقره المپیک لندن، بعد از ناکامی در المپیک ریو با انتقادات زیادی روبه‌رو شد. او همواره از بی‌توجهی‌های فدراسیون دوومیدانی شاکی بود اما اهالی فدراسیون هم ادعا می‌کردند برای موفقیت او در ریو اقدامات لازم را انجام دادند. حدادی چندی پیش در سفر به آمریکا با مک ویلکینز مربی سرشناسی که دو مدال نقره و طلای المپیک را در کارنامه دارد، مذاکره کرد و از او خواست برای تمرین‌دادن وی به ایران بیاید. ویلکینز سه هفته پیش برای زیرنظرگرفتن تمرینات احسان حدادی به کیش آمد و حدادی از کیفیت این مربی ابراز رضایت کرد. حدادی چند روز پیش در گفت‌وگو با خبرنگار «شهروند» بشدت از بی‌توجهی مسئولان فدراسیون به مربی آمریکایی و این‌که حتی از طرف اهالی فدراسیون یک خوشامد خشک و خالی هم به او گفته نشد، انتقاد کرد تا بالاخره رئیس فدراسیون دست به کار شد.
مربی مشترک برای حدادی و ثمری
طی یکی، دو روز گذشته مجید کیهانی، رئیس فدراسیون دوومیدانی با هدف بازدید از اردوی آماده‌سازی احسان حدادی که به همراه مک ویلکینز، مربی آمریکایی پرتاب‌ها به ایران آمده، به جزیره کیش، محل تمرینات حدادی رفت. کیهانی ضمن بازدید از شرایط اردوی پرتابگر طلایی دیسک آسیا با ویلکینز درخصوص همکاری‌اش با فدراسیون دوومیدانی ایران به گفت‌وگو پرداخت. در گفت‌وگویی که بین کیهانی و مربی آمریکایی انجام شد، کیهانی روی هدایت حدادی و همچنین علی ثمری که امسال یکی از دوومیدانی کاران موفق کشورمان در پرتاب وزنه بوده، تأکید کرد. درنهایت برای آماده‌سازی این دو ورزشکار جهت حضور قدرتمندانه در بازی‌های آسیایی جاکارتا، فدراسیون دوومیدانی با مربی سرشناس آمریکایی به توافق نهایی رسید و قرار شد این مربی هدایت احسان حدادی و علی ثمری را تا بازی‌های آسیایی جاکارتا برعهده بگیرد. بر این اساس، قهرمان‌های پرتاب دیسک و وزنه ایران و آسیا برای برگزاری اردو با ویلکینز به آمریکا می‌روند و تا زمان آغاز بازی‌های آسیایی در این کشور می‌مانند که با این شرایط حدادی دیگر نمی‌تواند بهانه‌ای برای مدال‌نگرفتن در جاکارتا داشته باشد. البته هنوز رفتن ثمری به همراه حدادی به آمریکا قطعی نشده اما فدراسیون در تلاش است شرایط را برای این موضوع فراهم کند، چون در شرایط فعلی امکان استخدام مربی جدید برای فدراسیون وجود ندارد.

 

دیدگاه‌های دیگران

ص
صادقک |
مخالف 0 - 0 موافق
ارزش قائل شدن برای ورزشکاران عزیز کشورمون که افتخار افرینی میکنن واسه ایران خیل اهمیت داره. چه خوبه که همین قدر اهمیت هم به جوونای با استعداد داده بشه چون خیلی هارو من میشناسم که بخاطر کمبود امکانات و یا حتی وضعیت مالی بد از استعداد هایی ک دارن دست میکشن چون این کشور سرباز بهتر بیشتر میخواد تا استعداد . جوون های پسرون تا بیان استعداد هاشونو نشون بدن باید برن سربازی اونم 2 سال ار بهترین سال های عمر ادم ... به این مسایل هم اهمیت داده بشه

تعداد بازدید :  396