شماره ۴۲۵ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۱ آبان
صفحه را ببند
وزیر ورزش شکایتش از شهریار را پس می‌گیرد
دایی، مرد اول این روزهای فوتبال ایران
سیاسی: اظهارات دایی، جرم است

شهروند| علی دایی با این‌که این روزها در متن فوتبال ایران جایی ندارد اما نامش بیشتر از هر فرد دیگری به گوش می‌رسد. سرمربی اسبق پرسپولیس درگیری‌های لفظی خود را به اوج رسانده است. او پس از به زندان انداختن محمد مایلی‌کهن(کاری به درست یا غلط بودنش نداریم)، وارد یک دعوای بزرگ با وزیر ورزش شده است. صحبت‌های دایی بعد از برکناری از پرسپولیس مبنی بر این‌که او توسط وزیر ورزش و جوانان برکنار شده، باعث شد تا محمود گودرزی اقدام به شکایت از این مربی کند.
ماجرا ادامه داشت تا این‌که در برنامه دوشنبه شب نود سرمربی پیشین پرسپولیس نه‌تنها حرف‌هایش را با جدیت بیشتری مطرح کرد که خبر از داشتن یک فایل صوتی داد که به وسیله آن ثابت می‌شود سیاسی با دستور وزیر ورزش اقدام به برکناری دایی کرده است. این جملات را بخوانید: «حمیدرضا سیاسی در برنامه نود، به والله قسم خورد که وزیر دخالتی نداشته اما من فایل صوتی دارم که برعکس این حرف‌ها را ثابت می‌کند.»
صحبت‌های دایی را زارع، یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تأیید کرد:  «وقتی بحث شکایت وزیر ورزش از علی دایی مطرح شد، دیدم حق یک قهرمان ملی درحال ضایع شدن است و بنابراین وارد عمل شدم. اوایل فصل که چک اسپانسر پرسپولیس برگشت خورد، رحیمی از من خواست 3‌میلیارد تومان از وزیر قرض بگیرم. من این موضوع را به وزیر گفتم اما او مدعی شد تا علی دایی برکنار نشود خبری از پول نخواهد بود.»
حال با وجود این اتفاقات همگان انتظار داشتند دایی با وزیر ورزش هم وارد یک درگیری شدیدتر شود اما انگار گودرزی نمی‌خواهد این ماجرا کش پیدا کند. وزارت ورزش و جوانان با اعلام این خبر عنوان کرد با توجه به این‌که شکایت و شکایت کشی چهره ورزش را زشت کرده از این شکایت گذر می‌کنیم. مازیار ناظمی، مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان دراین‌باره می‌گوید: «وزیر یک معلم است و به هیچ عنوان علاقه‌ای ندارد که به شخصیت حقوقی وی اهانت و بی‌احترامی شود. دایی هم سرمایه ورزش کشور است و امیدواریم که این مسائل به وجود آمده هر چه زودتر برطرف شود.»
از سوی دیگر حمیدرضا سیاسی هم درباره حرفهای دایی مدعی شده است: «من نمی‌دانم دایی از کدام فایل صوتی صحبت می‌کند زیرا من هیچ وقت و هیچ جا نگفتم که وزیر ورزش دستور داده تا دایی برکنار شود. او اگر راست می‌گوید این فایل صوتی را بیاورد. به نظر می‌رسد کلا دایی خوب فایل صوتی به دست می‌آورد اما این بار باید بیاید و پاسخگو باشد زیرا این اظهارات غیرواقعی او جرم است.»

 


تعداد بازدید :  218