شماره ۴۲۵ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۱ آبان
صفحه را ببند
اتفاقی عجیب در کاراته پس از حضور در مسابقات جهانی
مسئول روابط بین‌الملل فدراسیون به ایران برنگشت!

شهروند| تیم‌ملی کاراته پس از کسب مقام ششم جهان در مسابقات جهانی 2014 آلمان دیروز وارد تهران شد اما تعداد نفراتی که با کاروان کاراته ایران به کشور بازگشتند، یک نفر کمتر از آنهایی بود که در هنگام اعزام تیم به آلمان همراه این تیم بودند. تیم‌ملی پیش از اعزام با حواشی مختلفی روبه‌رو شد و به دلیل این‌که سفارت آلمان برای صدور روادید به بیش از 31 نفر مخالفت کرد تیم‌ملی کاتای تیمی از اعزام به این رقابت‌ها باز ماند، این درحالی است که بعد از اعزام تیم‌ملی به مسابقات جهانی مشخص شد که آشوری، دبیر فدراسیون نام دو نفر را به‌عنوان مسئولان روابط بین‌الملل در لیست اعزامی به سفارت آلمان معرفی کرده است. دیروز درحالی تیم‌ملی کاراته وارد ایران شد که مرتضی سلیمی، یکی از آن دو نفر، به همراه تیم‌ملی به ایران بازنگشت.
علیرضا سمندر، رئیس فدراسیون کاراته دراین‌باره می‌گوید:  «پس از این‌که به‌عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شدم صدر را به‌عنوان مدیر کمیته بین‌الملل انتخاب کردم و سلیمی دیگر سمتی نداشت. متاسفانه دبیر فدراسیون برای انجام کارهای اعزام تیم‌ملی به خاطر تجربیاتی که سلیمی برای گرفتن ویزای تیم‌ملی داشت او را انتخاب کرد تا او مراحل انجام کارهای تیم‌ملی را از طریق سفارت آلمان انجام دهد.»
وی همچنین می‌افزاید: «زمانی که به من اطلاع دادند قرار است سلیمی به همراه تیم‌ملی به‌عنوان عضو کمیته روابط بین‌الملل به مسابقات اعزام شود بنده به شدت با این موضوع مخالفت و اعلام کردم به هیچ عنوان کسی حق ندارد برای او بلیت تهیه کند. من از روز اول هم مخالف اعزام او به آلمان بودم و حالا هر کسی برای او بلیت تهیه کرده باید پاسخگوی این اتفاق باشد.»
این اتفاق درحالی رقم خورده که هنوز هیچ یک از اعضای فدراسیون مسئولیت بازنگشتن این فرد را برعهده نگرفتند و دلیل عدم بازگشتش نیز مشخص نیست.

 


تعداد بازدید :  214