شماره ۴۲۵ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۱ آبان
صفحه را ببند
پیام شهروند
سامانه پیام کوتاه : 3000097


  چرا هر ادعای کذب و دروغ را در روزنامه چاپ می‌کنید؟ آقای شیخ‌الاسلامی که ادعا کرده تاکنون 192 بار اهدای خون داشته است حتی اگر از بدو تولد هر 2 ماه یک بار اهدای خون کرده باشد باید اکنون 96ساله باشد! درحالی‌که اهدای خون طبق استانداردهای پزشکی هر 3 ماه یک‌بار انجام‌پذیر است و حداکثر تا 60سالگی آن هم در صورتی که اهداکننده مستمر خون داده باشد صورت می‌گیرد. در این مورد اگر از سازمان انتقال خون استعلام کرده بودید به شما می‌گفتند که در برابر هر بار اهدای خون یک کارت به اهداکننده داده می‌شود و با توجه به سوابق رایانه‌ای و نشریه انتقال خون تهران تنها چند رکوردشکن داریم که عکس و مشخصات آنها در این نشریه چاپ شده و بالاترین تعداد اهدای خون 150 بار است و دکتر ابوالقاسمی رئیس سابق انتقال خون در مراسم باشکوهی در سالن وزارت کشور به وی مدال و لوح تقدیر داد. پزشک سابق سازمان انتقال خون
شهروند:چنانکه در متن مصاحبه  اشاره شده، مردان هر 3ماه یکبار می‌توانند نسبت به اهدای خون اقدام کنند. آقای دکتر شیخ‌الاسلامی از 53 سال پیش برای این کار داوطلب شده‌اند. با در نظر گرفتن بازه زمانی 3 ماهه، در طی 53 سال رقم 212 بار به‌دست می‌آید. ضمن اینکه در سایت گینس و تعدادی از رسانه‌های ایرانی نیز به این مطلب پرداخته شده است.
 خواستم برای محرومیت والیبال ایران از میزبانی مسابقات جهانی آن هم به خاطر عدم اجازه بانوان برای ورود به ورزشگاه به مسئولان محترم تبریک بگویم و از زحمتشان قدردانی کنم. در یک رشته ورزشی که درخشیدیم این هم شد عاقبتش. واقعا خسته نباشند!
شهروند: کی خسته است؟!
  ای خاک... که این قدر بی‌خاصیتید، واقعا چرا رسانه‌ها هیچ موضوعی را تا به سرانجام رساندن پیگیری نمی‌کنند. ماجرای بابک زنجانی چه شد، ماجرای معاون اول احمدی‌نژاد چه شد، ماجرای اختلاس 3هزارمیلیاردتومانی چه شد، ماجرای اسیدپاشی چه شد...
شهروند: آقا! آقا! اندکی درنگ لطفا! گناه رسانه‌ها چیست؟! آنها پیگیری می‌کنند، پرس‌وجو می‌کنند و پاسخ‌ها همین است که می‌خوانید. لطفا به همین اندازه بسنده کنید تا ببینیم چه می‌شود کرد! مرسی!

 


تعداد بازدید :  262