شماره ۴۲۵ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۱ آبان
صفحه را ببند
از تالار چه خبر

   سرمایه‌گذاری 20‌میلیون دلاری یک شرکت اروپایی| علی صالح‌آبادی، رئیس سازمان بورس با بیان این‌که دستورالعمل‌ عرضه نفت خام در بورس انرژی آماده است، گفت:  اگر قیمت‌های مناسبی تعیین شود حجم عرضه به‌گونه‌ای می‌شود که خریداران رغبت زیادی برای خرید خواهند داشت. صالح‌آبادی از آغاز مجدد عرضه‌های اولیه همزمان با بهبود وضع و روند بازار سرمایه خبر داد و گفت: در حوزه اوراق بهادار بسیاری از سرمایه‌گذاران خارجی در حال دریافت مجوز سرمایه‌گذاری هستند.

   عرضه سهام قاسم ایران در فرابورس| بهنام محسنی، رئیس اداره عملیات بازار فرابورس گفت: 18میلیون سهم معادل 5‌درصد سهام شرکت قاسم ایران، چهارشنبه جاری برای عموم عرضه اولیه خواهد شد. وی گفت:  از این تعداد 9‌میلیون سهم در فرآیند کشف قیمت عرضه می‌شود و 9‌میلیون سهم دیگر هم به معامله گران آنلاین تخصیص داده شده که پس از کشف قیمت و تعیین سهمیه هرکد، قابل خرید است.

   عرضه کنجاله ایرانی و وارداتی| دیروز تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران میزبان انواع کنجاله ایرانی و وارداتی بود. در این روز 500تن کنجاله سویا پرک شرکت سویابین به قیمت 17‌هزار و 500 ریال و20تن کنجاله سویا پرک برزیل به قیمت پایه 16‌هزار و 850 ریال در هر کیلو عرضه شد.

   بهمن لیزینگ 1650 ریال معامله شد| هرسهم شرکت بهمن لیزینگ پس از ورود در بازار فرابورس و به سرانجام رساندن عرضه اولیه به قیمت 165 تومان معامله شد. این شرکت با کنار گذاشتن مبلغ 165ریال در نیمه نخست ‌سال معادل 57‌درصد از درآمد اعلامی را پوشش داده است.


تعداد بازدید :  151