شماره ۴۲۵ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۱ آبان
صفحه را ببند
دیدار رئیس سازمان داوطلبان با خانواده معلم فداکار لرستانی

فرحناز رافع، رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با خانواده کاظم صفرزاده معلم فداکار لرستانی دیدار و از آنان دلجویی کرد.
در این دیدار خانواده معلم فداکار که ماه گذشته به علت جاری‌شدن سیل در شهرستان پلدختر استان لرستان جان خود را از دست داده بود، از زحمات جمعیت هلال‌احمر به‌ویژه امدادگران استان برای جست‌وجوی یافتن جسد فرزند خود تقدیر کردند.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در این دیدار از خدمت بسیار ارزشمند و خداپسندانه این معلم فداکار لرستانی قدردانی کرد و بر ضرورت فرهنگ‌سازی این‌گونه فعالیت‌ها و اقدامات مثبت برای کمک به هم‌نوعان تأکید کرد. در این دیدار خانواده و بستگان معلم فداکار به خاطر ۱۴ روز فعالیت امدادگران در راستای جست‌وجوی جسد این معلم، لوح قدردانی را به جمعیت هلال‌احمر اهدا کردند.
مرحوم کاظم صفرزاده ۲۸ مهر ماه هنگامی که قصد داشت 3دانش‌آموز منطقه عشایری را با ماشین شخصی به نزدیک‌ترین مرکز درمانی در مرکز استان برساند در حادثه سیل شورآب، جان خود را از دست داد و درنهایت پس از دو هفته ۱۲ آبان‌ماه همزمان با تاسوعای حسینی جسد این معلم فداکار لرستانی با همت نیروهای امدادی یافته و در روز عاشورا مراسم خاکسپاری وی برگزار شد.
مرحوم صفرزاده دارای 3 فرزند و از رزمندگان 8‌سال دوران دفاع مقدس بوده و ۲۲‌سال در عرصه تعلیم و تربیت تلاش‌های جدی داشته است.


تعداد بازدید :  154