شماره ۴۲۵ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۱ آبان
صفحه را ببند
جنوب

مدیر جدید سرمایه‌گذاری شهرداری بندرعباس منصوب شد
طی حکمی از سوی شهردار بندرعباس، مدیر جدید سرمایه‌گذاری شهرداری بندرعباس منصوب و در آیینی باحضور قائم‌مقام شهردار معارفه شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، جعفر بهاری در جلسه معارفه مدیر جدید سرمایه‌گذاری شهرداری بندرعباس اظهار کرد: شکوفایی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهر بندرعباس و انجام فعالیت‌های موثر در این زمینه نیازمند برنامه‌ریزی و مدیریت دقیق است. وی با اشاره به دیدگاه کاملا مثبت شهردار بندرعباس نسبت به توسعه سرمایه‌گذاری‌ها در شهر، افزود: باتوجه‌به نگاه مثبت شهردار بندرعباس به بحث سرمایه‌گذاری و اهمیت این مسأله، تغییراتی به تشخیص شهردار بندرعباس در مجموعه دفتر سرمایه‌گذاری شهرداری اتفاق افتاده است.
بهاری با بیان این‌که بندرعباس به‌عنوان یکی از مهم‌ترین شهرهای کشور در مقایسه با بسیاری از شهرها پتانسیل فراوانی برای سرمایه‌گذاری دارد، خاطرنشان کرد: باید از ظرفیت‌ها و جذب سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی در راستای خدمات‌رسانی بهتر و حرکت به سمت توسعه همه‌جانبه شهر استفاده شود.
وی از امنیت سرمایه‌گذاری به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مولفه‌های پیشرفت در این عرصه یاد کرد و گفت: متاسفانه بسیاری از سرمایه‌گذاران بومی طی سال‌های اخیر به دلیل عملکرد نامطلوب و عدم هماهنگی به دیگر شهرهای کشور رفته و سایر شهرهایی که فرآیند سرمایه‌گذاری را تسهیل بخشیده‌اند را به‌عنوان هدف انتخاب کرده‌اند.
قائم‌مقام شهردار بندرعباس با تأکید بر ارایه راهکارهای موثر در جذب‌ سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی تصریح کرد: مرکز سرمایه‌گذاری شهرداری بندرعباس باید به سمتی برود که در بحث سرمایه‌گذاری راهکارهای موثری پیشنهاد و پیگیری کند.
بهاری بر پیگیری جهت ایجاد سازمان سرمایه‌گذاری در شهرداری بندرعباس تأکید کرد و افزود: در دوره مدیریت جدید این سازمان، شناسایی و شناخت فرصت‌ها باید یکی از ضروریت‌های کاری دفتر سرمایه‌گذاری باشد.
گفتنی است، در ادامه علی موحدی به‌عنوان مسئول جدید دفتر سرمایه‌گذاری شهرداری بندرعباس معرفی شد.

معارفه سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری بندرعباس  
در مراسمی با حضور معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس و کارکنان سازمان خدمات موتوری، سرپرست این سازمان معرفی شد.
به‌گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، حسین  رنجبر در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری بندرعباس اظهار کرد: باید با این عقیده بر سر کار بیاییم که مشکلات مردم و جامعه را رفع کنیم.
وی با اشاره به این‌که شهرداری بندرعباس رسالت بزرگی در حوزه خدمات شهری برعهده دارد، افزود: قطعا باید در رشد و توسعه شهر خدمات بیشتری ارایه شود.
معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد:   امروز بیش از 15 سازمان در شهرداری بندرعباس شکل گرفته که یکی از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین آنها خدمات موتوری است. رنجبر با تأکید بر این‌که رشد و توسعه باید در همه ابعاد اتفاق بیفتد، ادامه داد: اهداف مدنظر در سازمان خدمات موتوری به گونه‌ای است که طراحی، برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری در امور خدمات شهری دنبال شود.
وی با اشاره به سایر اهداف مهم در حوزه سازمان خدمات موتوری، اضافه کرد: آموزش‌های تخصصی در زمینه کاربری ماشین‌آلات و دستیابی به سیستم‌های پیشرفته از دیگر وظایف مدیران این سازمان است.
معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس با اشاره به این‌که یک‌سوم شهر، بافت فرسوده است و بندرعباس روی گسل زلزله قرار دارد و وقوع 16 مورد از بلایای طبیعی در استان هرمزگان تجربه شده است، بیان کرد: سازمان خدمات موتوری شهرداری باید در بحران خدمات لازم را ارایه دهد و همواره از آمادگی کامل برخوردار باشد.


تعداد بازدید :  239