| اسماعیل دوستی | عضو شورای شهر |
تبلیغات کاری حرفهای و تخصصی است و در هر مورد و با هر محتوایی اگر بخواهد در سطح شهر انجام شود باید از آدمهای اهل فکر و نظر و اهل آن رشته کمک بگیریم تا کارمان علمی باشد.
چنانچه پیش زمینه علمی نداشته باشد پاسخ منفی میگیریم و ضد تبلیغ میشود. پس تبلیغ را هم باید به اهل فکر و حرفه واگذار کرد. در بین تبلیغاتی که در سطح شهر میبینیم بخشی از آنها حرفهای و کار شده است و برخی دیگر نیز حرفهای نیستند و جز اینکه ذهنها را مخدوش کنند کار دیگری انجام نمیدهند و بیشتر تأثیر منفی دارند.
این جور نشان دادن و ترویج سبک زندگی خوب نیست و به جای اینکه تأثیر مثبت بگذارد و ذهن را پاک کند، ذهن را آلوده میکند. من با آن موافق نیستم. ما هم در شورای شهر اگرچه درباره تبلیغات و شکل و محیط آنها صحبت میکنیم اما درباره اینکه ماهیت و خمیرمایهاش چه باشد نمیتوانیم صحبت کنیم.