شماره ۱۳۰۹ | ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۱ دي
صفحه را ببند
خارج از گود‌

نفت تهران مالک جدیدش را شناخت| پس از جلسات متعدد درنهایت مالکیت باشگاه نفت تهران از شرکت نفت طلاییه گرفته شد و شرکت تهران‌ کار رسا قرار است امور این باشگاه را در دست بگیرد. این شرکت در زمینه تولید امکانات پزشکی فعالیت می‌کند و کامران فردوسی که جراح قلب است، مدیریت آن را برعهده دارد. قرار است این شرکت تولید قطعات پزشکی به صورت موقت اداره و اسپانسرینگ باشگاه نفت را برعهده بگیرد تا در صورت تأیید صلاحیت این شرکت مالک باشگاه نفت شود. همچنین از هومن افاضلی، علیرضا منصوریان و علی کریمی به‌عنوان سرمربیان احتمالی تیم نفت نام برده می‌شود و قرار است گزینه‌های مدنظر مورد بررسی قرار گرفته و سرمربی جدید هرچه زودتر اعلام شود.
یحیی نزدیک به اخراج از تراکتور| شکست تراکتورسازی مقابل پرسپولیس در دیداری که تبریزی‌ها حرفی در میدان برای گفتن نداشتند، برای مدیران این باشگاه سنگین بوده و آنها را مجبور به واکنش کرده است. روز گذشته سایت باشگاه تراکتورسازی از جریمه 20‌درصدی یحیی گل‌محمدی خبر داد تا به نوعی شاهد اعلان جنگ مدیرعامل این باشگاه علیه سرمربی باشیم. در متن منتشرشده از سوی باشگاه «مصاحبه سرمربی باشگاه‌،‌ قبل و بعد از بازی مقابل پرسپولیس که موجب تحقیر تیم محبوب آذربایجان شد» یکی از دلایلی است که از سوی تراکتورسازی برای جریمه گل‌محمدی اعلام شده است. این مسائل نشان می‌دهد گل‌محمدی روی لبه تیغ قرار گرفته و شاید در صورت شکست مقابل استقلال در هفته هجدهم به کارش پایان دهد.
پیشنهاد کی‌روش برای مربیان لیگ برتر| کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی بعد از اعتراض‌هایی که مربیان لیگ برتری به برنامه‌ریزی تیم‌ملی داشتند، اعلام کرد: «بعد از 36‌سال تجربه بین‌المللی و حرفه‌ای و پس از گذشت هفت‌سال از نتایج و دستاوردهای تاریخی برای فوتبال ایران اگر همکار عزیز بنده جناب آقای کرانچار هنوز من را نمی‌شناسند و به من اعتماد ندارند، هیچ‌وقت این شناخت را پیدا نخواهند کرد و اعتماد نخواهند داشت. یک جلسه خصوصی تغییری در شرایط ایجاد نخواهد کرد ولی در زمان مناسب و مقتضی من همیشه آماده و در اختیار دوستان و همکاران مربی خود هستم تا نقطه‌نظراتم، تجاربم و دانش خود را با آنها مبادله کنم.»

 


تعداد بازدید :  438