شماره ۱۳۰۹ | ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۱ دي
صفحه را ببند
موسیقی

محسن شریفی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد استان مرکزی درباره کنسرت پرواز همای در اراک عنوان کرده: این کنسرت که قرار بود در مجتمع ستارگان اراک برگزار شود، به زمان دیگری موکول شد. نقص فنی در سالن برگزاری کنسرت، دلیل لغو این برنامه بوده است. این مقام مسئول همچنین گفته است: هزینه بلیت مخاطبان این کنسرت بازگردانده می‌شود. زمان برگزاری این کنسرت متعاقبا اعلام می‌شود.

کنسرت ارکستر مجلسی ایران که قرار بود امروز در فرهنگسرای نیاوران برگزار شود، لغو شد. منوچهر صهبایی رهبر ارکستر مجلسی ایران با اعلام این خبر، افزود: تمامی برنامه‌ریزی‌ها به شکلی انجام گرفته بود که امروز تازه‌ترین کنسرت ارکستر مجلسی ایران به رهبری من در فرهنگسرای نیاوران تهران با اجرای آثاری از‌ هایدن، موتزارت و سالی یری برگزار شود که اتفاق غیرمترقبه بیماری همسرم منیژه صهبایی موجب شد تاریخ برگزاری کنسرت به وقت دیگری موکول شود.

کنسرت گروه موسیقی بانوان تیار به سرپرستی آیدا امیرى ‌مقدم و خوانندگی سحر زیبایى در سالن نیاوران روی صحنه می‌رود. مجید فلاح‌پور تهیه‌کننده و مدیر این گروه موسیقی با اعلام این خبر عنوان کرد: کنسرت پیش‌روی گروه تیار در دو بخش که از موسیقی‌هاى فولکلور کُردى، گیلکى، ترکى، لرى و سنتی‌هاى فاخر و شاد استفاده شده، تقدیم مخاطبان خواهد شد. مجید فلاح‌پور خاطرنشان کرد: علاقه‌مندانی که مایل به حضور در این کنسرت هستند، می‌توانند از امروز برای خرید بلیت اقدام کنند.


تعداد بازدید :  459