شماره ۱۳۰۹ | ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۱ دي
صفحه را ببند
آژير

مفقودشدن 2 کارگر در هنگام لایه‌روبی فاضلاب
شهروند| دو کارگر در هنگام لایه‌روبی کانال فاضلاب مفقود شدند و نیروهای امدادی در تلاش برای یافتن ردی از این دونفر هستند.
سیدجلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با اعلام خبر مفقودشدن دو کارگر در یکی از کانال‌های فاضلاب پایتخت درباره جزییات این حادثه گفت: «شنبه‌شب طی تماسی با سامانه 125 آتش‌نشانی تهران اعلام شد که در خیابان پیروزی بعد از تقاطع امام علی(ع) کارگران پیمانکار شهرداری مشغول لایه‌روبی یکی از کانال‌های فاضلاب با عمق 2 الی 3متر بودند که دچار حادثه شده و دونفر از کارگران ناپدید شدند. بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی به محل اعزام و در بررسی اولیه مشخص شد که یک لحظه آبی با شدت جریان زیاد وارد کانال شده و دو کارگر را با خود برده است. آتش‌نشانان به همراه عوامل شهرداری و کارگران جست‌وجو در محل را آغاز کردند.» سخنگوی سازمان آتش‌نشانی ادامه داد: «تاکنون هیچ اثری از این کارگران به دست نیامده است و عملیات جست‌وجو همچنان ادامه دارد، اما با توجه بشدت و فشار آب کم کانال‌ به دلیل عدم به احتمال زیاد، این دونفر از دریچه دیگری خارج شده‌اند. با این وجود نیروهای آتش‌نشانی و کارگران و عوامل شهرداری درحال جست‌وجو هستند و امیدواریم هرچه زودتر به نتیجه برسند.

سقوط کولبر مریوانی از کوه
ایرنا| یک کولبر در گولیجه در منطقه گناوه روبه‌روی گردنه ژالانه از کوه سقوط کرد. بعد از وقوع این حادثه، کولبرانی که همراه او بودند، بلافاصله با مرکز اورژانس شهر هورامان تخت تماس گرفته و درخواست کمک فوری کردند.
بعد از حضور نیروهای اورژانس در محل حادثه و انجام اقدامات اولیه درمانی، به دلیل شدت جراحات وارده پزشک مستقر در درمانگاه شهر هورامان از مرکز اورژانس استان درخواست اعزام بالگرد مرکز اورژانس هوایی کرد.
با حضور به‌موقع بالگرد اورژانس هوایی در شهر هورامان تخت کولبر مصدوم برای ادامه درمان به بیمارستان کوثر شهر سنندج منتقل شد.
گردنه تته در منطقه هورامان مسیر ارتباطی شهرستان سروآباد و مریوان با شهرستان پاوه در استان کرمانشاه است. به دلیل نزدیکی این گردنه با کشور عراق کولبری در این منطقه رواج پیدا کرده و کولبران در معبر مرزی مجاز بعد از طی‌کردن چند کیلومتر با پای پیاده به خاک عراق رسیده و بعد از تحویل محموله مورد نظر، اقدام به حمل آن به داخل کشورمان می‌کنند.
اورامان یا هورامان نام منطقه‌ای با دره‌های پرپیچ‌و‌خم و عمیق و رودبارهای متعدد بوده و اورامان تخت از شهرهای شهرستان سروآباد استان کردستان است. هورامان در ایران منطقه‌ای در استان کردستان و کرمانشاه است و در خارج از ایران نیز بخشی از محدوده کردستان عراق در استان حلبچه را در برمی‌گیرد.

سربازي که خودکشی کرد
شهروند| سربازي با استفاده از اسلحه خدمت در کلانتری مسعودیه به زندگي‌اش پايان داد. ساعت 21:30 جمعه‌‌شب، مأموران کلانتري ١٥٧ مسعوديه يک مورد خودکشي را به بازپرس کشيک قتل تهران خبر دادند. سرباز کلانتري که از مرخصي برگشته بود، با استفاده از اسلحه خدمت به زندگي خود پايان داد. او ٢١ساله بوده و حدود يک‌ماه قبل پس از پشت‌سرگذاشتن دوره آموزشي به کلانتري مسعوديه آمده بود.
قاضي شهرياري درباره جزييات اين حادثه گفت: ماموران کلانتري ١٥٧ مسعوديه يک مورد خودکشي را به بازپرس کشيک قتل تهران خبر دادند. پس از حضور بازپرس ويژه قتل و بررسي اطلاعات مشخص شد اين فرد مشکلات روحي، رواني و خانوادگي شديدي داشته است. او با بيان اينکه دوستان اين سرباز مدعي بودند او از افسردگي بسيار شديد رنج مي‌برده، تصريح کرد: تحقيقات بيشتر درباره پرونده و بررسي انگيزه خودکشي به دستور بازپرس پرونده ادامه دارد. 


تعداد بازدید :  405