شماره ۱۳۰۹ | ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۱ دي
صفحه را ببند
ورزش جهان

دوری یک‌ماهه زلاتان از میادین| زلاتان ابراهیموویچ که به‌تازگی پس از مصدومیت شدید و دوری یک‌ساله از فوتبال به میادین بازگشته بود،‌ با اعلام مورینیو دوباره آسیب ‌دیده و نمی‌تواند یک‌ماه برای منچستریونایتد به میدان برود.
کناره‌گیری جوکوویچ از اوپن قطر| جوکوویچ در 6‌ماه گذشته به دلیل آسیب‌دیدگی ناحیه آرنج از مسابقات تنیس دور بود. او قصد دارد هفته‌ دیگر در مسابقات اپن استرالیا حضور پیدا کند. جوکوویچ اعلام کرد که به دلیل آسیب‌دیدگی در مسابقات اپن قطر بازی نخواهد کرد.
اطمینان پوتین از همکاری نزدیک روسیه با فیفا| ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه در آستانه‌ سال ۲۰۱۸ به جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا نامه‌ای نوشت و از کمک‌های او برای برگزاری جام کنفدراسیون‌ها در‌ سال ۲۰۱۷ در روسیه تشکر کرد. پوتین همچنین اطمینان داد که در‌ سال 2018 که جام‌جهانی فوتبال در روسیه برگزار می‌شود، این کشور با فیفا همکاری خوب و نزدیکی خواهد داشت.
بایکوت مراسم افتتاحیه المپیک زمستانی توسط نخست‌وزیر ژاپن| مشکلات سیاسی اخیر بین کره‌جنوبی و ژاپن به مسائل ورزشی هم کشیده شده است. طبق اخبار منتشر شده در رسانه‌های کره و ژاپن، نخست‌وزیر ژاپن قصد دارد درخواست رئیس‌جمهوری کره‌جنوبی برای حضور یافتن در مراسم افتتاحیه المپیک زمستانی ۲۰۱۸ را رد کند. روابط سیاسی بین کره‌جنوبی و ژاپن اخیرا مخدوش شده است. یکی از مشکلاتی که بین این دو کشور مطرح است، درخواست غرامت کره‌جنوبی برای تجاوز جنسی سربازان ژاپنی در جنگ جهانی دوم به زنان کره‌ای بوده است.
قرارداد پسر زیدان با یک تیم سوییسی| انزو زیدان، پسر اول زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال‌مادرید پیشنهاد همکاری با اف.ث‌ لوزان را پذیرفت. او که در تیم اسپانیایی آلاوز موفق نشده بود موفقیت زیادی کسب کند، درنهایت تصمیم گرفت به این تیم سوییسی ملحق شود.


تعداد بازدید :  376