شماره ۱۲۹۵ | ۱۳۹۶ شنبه ۲۵ آذر
صفحه را ببند
برد پرسپولیس مقابل بادران تحت‌تأثیر هواداران پرشور تیم لیگ یکی قرار گرفت
شوک نارنجی

شهروند| بازی معوقه بادران تهران مقابل پرسپولیس در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در ورزشگاه آزادی برگزار شد. پرسپولیس در یک بازی سخت و در روزی که حریف دسته اولی متمول تماشاگران بیشتری درنهایت توانست با پیروزی 2 بر یک جواز صعود به جمع هشت تیم برتر را به دست بیاورد تا در تاریخ 28 آذرماه در ورزشگاه آزادی میزان صنعت نفت آبادان باشد.
تماشاگران بادران بیشتر از پرسپولیسی‌ها
روز گذشته بازی پرسپولیس بادران دو حاشیه بسیار جالب داشت. اول حضور پرشور طرفداران منتصب به تیم دسته اولی بود که با برنامه‌ریزی مسئولان شرکت و باشگاه بود که باعث شد چیزی حدود 15‌هزار نفر برای حمایت از بادران به استادیوم آزادی بیایند و حضور پرشورتری نسبت به تیم پرسپولیسش داشته باشند. البته این تماشاگران در اصل بازاریاب‌های شرکت فعال اقتصادی بادران بودند که به صورت رایگان به آزادی آمدند و تماشاگر بازی تیم باشگاهی شرکت خودشان با پرسپولیس بودند. در ویدیوی منتشرشده خبرنگاران با برخی هواداران بادران که در فضای مجازی منتشر شد، نکته جالب توجه این‌جا بود که طرفداران بادران بازیکنان این تیم را نمی‌شناختند. با این وجود با برنامه‌ریزی درست و اصولی باشگاه استقبال خوبی از بازی بادران و پرسپولیس در جام حذفی شد. پیش از بازی هم مدیران باشگاه اعلام کرده بودند چیزی حدود 40‌هزار نفر هوادار در بازی خواهند داشت که خیلی‌ها این صحبت‌ها را یک بلوف قلمداد کردند اما سازماندهی حضور هواداران در ورزشگاه این مسأله را ثابت کرد.
تفاوت با شرکت‌های دردسرساز
مسأله دیگر اینجاست که به لطف برگزاری بازی مقابل پرسپولیس شرکت بادران بهترین فرصت برای تبلیغات را داشت و خیلی از آنهایی که اصلا شناختی از این شرکت نداشتند، با شوخی‌های مردم در فضای مجازی و یه جست‌وجوی ساده متوجه مدل فعالیت‌های اقتصادی این شرکت شدند. شرکت بادران در‌ سال 1390 با دریافت نخستین مجوز بازاریابی شبکه‌ای ایران فعالیت خود را آغاز کرد. مدیران این شرکت مدعی هستند که نوع فعالیت آنها با شرکت‎های دردسرساز هرمی متفاوت است و فعالیت آنها به صورت شبکه‌ای انجام می‎شود. محصولاتی که در سایت رسمی این شرکت معرفی شده‎اند، بیشتر آرایشی، زیبایی، سلامتی، منسوجات و سایر اقلام مشابه هستند. بخش بزرگی از افرادی که امروز به‌عنوان هوادار بادران در ورزشگاه آزادی حاضر شده‎اند، عضو این شرکت هستند و در این شرکت مشغول فعالیت و بازاریابی هستند.
درباره تیم بادران
بادران در شرایط کنونی در لیگ دسته اول با هدایت محمد ربیعی یکی از بخت‌های صعود به لیگ برتر به حساب می‌آید. این تیم در پایان نیم‌فصل با 33 امتیاز بعد از نفت مسجد سلیمان 38 امتیازی در رده دوم جدول قرار داد و فوتبال ارایه‌شده از این تیم مقابل پرسپولیس هم نشان داد که توانایی‌های فنی قابل‌ قبولی دارند. بادران در شرایطی روز گذشته به پرسپولیس باخت که گل اول پرسپولیس روی اشتباه مسلم داور در اعلام پنالتی روی بشار رسن رقم خورد و همین مسأله تا حدودی شیرازه تیم دسته اولی را بر هم ریخت و شاگردان برانکو حتی در ادامه بازی هم برتری چشمگیری مقابل حریف‌ پرانگیزه خود نداشتند.


تعداد بازدید :  485