شماره ۱۲۹۱ | ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۰ آذر
صفحه را ببند
آژير

باند سارقان کابل‌های برق 5 شهرستان در دام پلیس
ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در محور شادمهر به تربت حیدریه به یک دستگاه خودرو سواری تیبا دارای دو سرنشین مرد مشکوک شدند که بعد از بازرسی خودرو، در صندوق عقب آن کابل‌های برق داخل کیسه و یک عدد قیچی بزرگ آهن‌بری کشف ‌شد.
پس از استعلام از شهرستان‌های همجوار مبنی بر احتمال سرقت کابل‌های برق، گزارشی از فرماندهی انتظامی گناباد مبنی بر سرقت کابل‌های برق خیابان‌های المهدی و طالقانی در همان شب اعلام شد و با توجه به اهمیت موضوع، مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
 متهمان که 41 و 30ساله و سابقه‌دار هستند در بازجویی‌های اولیه منکر هرگونه جرمی شدند، اما در مواجهه با مستندات و ادله پلیس، به سرقت 120کیلو انواع سیم و کابل مسی برق از شهرستان گناباد اعتراف کردند.
 با توجه به گزارش سرقت‌های مشابه در سطح استان، متهمان با هماهنگی قضائی طی چندین مرحله مورد بازجویی قرار گرفتند و به پنج فقره سرقت کابل‌های برق از شهرستان‌های چناران، قوچان، نیشابور، فریمان و گناباد اعتراف کردند. تحقیقات از متهمان برای کشف دیگر اقدام‌های مجرمانه و دستگیری همدستان آنها
ادامه دارد.

جزییات جنایت برادرکشی در بابلسر
ایسنا| مرد 35ساله‌ای در بابلسر دو برادر خود را هدف گلوله قرار داد. عصر روز شنبه 18 آذر در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس 110 مبنی بر تیراندازی در روستای خردمرد، بخش رودبست بلافاصله عوامل گشت انتظامی در محل حاضر شدند.
مردی 35ساله با اسلحه شکاری به سوی دو برادر ناتنی خود تیراندازی ‌کرد و متواری ‌شد که بر اثر این اتفاق یکی از برادران از ناحیه سر و صورت مورد اصابت تیر قرار گرفت که در دم جان باخت و برادر دیگر از ناحیه پای چپ زخمی و در بیمارستان بستری ‌شد. پس از این حادثه، ماموران آگاهی در پی دستگیری فرد ضارب، در یک عملیات فنی و پلیسی و با هماهنگی قضائی قاتل را در منزل خود دستگیر ‌کردند.
در بازجویی ابتدایی فرد ضارب و همسرش منکر این اتفاق شدند و در پی بازرسی از خانه فرد ضارب و کشف سلاح شکاری، متهم به قتل اعتراف کرد. قاتل در بازجویی‌های بعدی علت قتل و تیراندازی را نپرداختن دیه عقب‌مانده از سوی برادران ناتنی خود که ناشی از یک درگیری قبلی بود، اعلام کرد.


تعداد بازدید :  517