شماره ۱۲۷۷ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۳۰ آبان
صفحه را ببند
خارج از گود‌

پیام رئیس AFC برای زلزله‌زدگان کرمانشاه|  شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران درگذشت جانباختگان زلزله کرمانشاه را تسلیت گفت. در متن پیام رئیس AFC آمده است: «در این زمان غم‌انگیز مطمئن باشید خانواده فوتبال آسیا پشت دوستان خود در فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ایستاده و آمادگی کمک‌رسانی خود را اعلام می‌کند. خانواده فوتبال آسیا با شما و خانواده جانباختگان ابراز همدردی کرده و شریک غمتان است. عمیق‌ترین همدردی من را به خانواده و دوستان قربانیان ابلاغ کنید. روحشان شاد.»
حضور عجیب یک دورگه در تیم‌ملی بسکتبال|  ارون گرامی‌پور، بسکتبالیست ایرانی- انگلیسی جدید تیم‌ملی بسکتبال ایران به دلیل مشکل خروج از کشور فعلا فقط می‌تواند در داخل کشور برای تیم‌ملی به میدان برود. مهران سررشته، سرپرست تیم‌ملی درباره وضع این بازیکن دورگه گفت‌: «گرامی‌پور مشکلی برای بازی کردن برای تیم‌ملی ایران ندارد. تنها مسأله موجود خروج از کشور او به دلیل مشمول به خدمت
سربازی بودنش است که طبق قانون گرامی‌پور در ‌سال 96 سقف خروج‌هایش را داشته و دیگر نمی‌تواند از کشور خارج شود و اگر از ایران برود، دیگر امکان ورود نخواهد داشت. اکنون درحال رایزنی هستیم تا این مشکل او حل شود.»
48 ساعت تا تعیین تکلیف مدیریت پرسپولیس| از وزیر ورزش تا برانكو ایوانكوویچ و بازیكنان تیم، تقریبا همه می‌دانند كه كار علی‌اكبر طاهری در پرسپولیس تمام شده است. از یك‌طرف سختگیری مراجع قانونی درباره منع بکارگیری بازنشسته‌ها و از طرف دیگر اختلافات دامنه‌دارش با برخی مدیران وزارت ورزش، مجابش كرده كه كنار بكشد. با تمام این توضیحات طاهری دیروز به غیبت خود با حضور در جلسه هیأت‌مدیره پایان داد. بعد از جلسه اما این خبر اعلام شد که تا 48ساعت آینده و بعد از جلسه‌ای که با حضور طاهری و سلطانی‌فر برگزار خواهد شد، وضع مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس روشن خواهد شد.


تعداد بازدید :  355