شماره ۱۲۷۷ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۳۰ آبان
صفحه را ببند
اقتصاد مجازی

جایگزینی تماس صوتی
 با ویدیویی در واتس‌اپ

ایسنا| براساس گزارش‌های منتشرشده، اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ به‌ زودی امکان برقراری تماس ویدیویی را جایگزین تماس صوتی خواهد کرد.
به تازگی گزارش‌ها حاکی است که این پیام‌رسان که تاکنون امکان برقراری تماس تلفنی و صوتی را به کاربران خود ارایه می‌داد، قصد دارد در آینده‌ای نزدیک به‌طورکلی امکان برقراری تماس ویدیویی و تصویری را جایگزین تماس صوتی کند.

ارسال استوری
 در نسخه وب اینستاگرام
ایسنا| شبکه اجتماعی اینستاگرام در تلاش است تا به نسخه وب خود نیز قابلیت ارسال و انتشار استوری را اضافه کند.
براساس گزارش‌های منتشرشده، شبکه اجتماعی اینستاگرام از این پس امکانِ گذاشتن استوری را روی نسخه وب نیز فراهم خواهد کرد. بیشتر از دوماه پیش بود که اینستاگرام قابلیت مشاهده استوری را روی نسخه وب خود نیز برای کاربران فراهم کرد. بدین وسیله کاربران این شبکه اجتماعی قادر هستند بدون نیاز به نصب اپلیکیشن روی رایانه و تنها از طریق مرورگرهای اینترنتی دسکتاپ خود، استوری‌های دوستان و آشنایان خود را مشاهده کنند.

بیت‌کوین ۸‌هزار دلاری شد
فارس| سایت خبر کوین‌دسک اعلام کرد که برای نخستین‌بار در مبادلات بازارهای ارز مجازی ارزش بیت‌کوین از مرز ۸‌هزار و ۱۰۰ دلار عبور کرد. کارشناسان اقتصادی هفته گذشته پیش‌بینی کرده بودند که قیمت بیت‌کوین طی این روزها از 8‌هزار دلار عبور می‌کند.
به‌طورکلی هفته گذشته شاهد تحرکات چشمگیری در قیمت بیت‌کوین بودیم، چراکه ارزش این ارز با بیش از 2‌هزار دلار سقوط به کمتر از 6‌هزار دلار رسید اما چند روز بعد قیمت آن باز هم افزایش یافت. البته به‌طورکلی بیت‌کوین همواره رکورد جدیدی را به ثبت رسانده، سپس کمی کاهش یافته و دوباره از آن عبور می‌کند.


تعداد بازدید :  495