شماره ۱۲۷۷ | ۱۳۹۶ سه شنبه ۳۰ آبان
صفحه را ببند
ورزش جهان

فیلیپ لام مرد‌ سال فوتبال آلمان شد| فیلیپ لام در پایان فصل گذشته بعد از سال‌ها حضور در تیم‌ملی آلمان و باشگاه بایرن‌مونیخ و بستن بازوبند کاپیتانی آنها رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. حالا نشریه معتبر کیکر این مدافع بازنشسته را به‌ عنوان مرد ‌سال 2017 آلمان انتخاب کرده تا به نوعی از زحمات او قدردانی کرده باشد.
حرکتی انسانی برای سنگربان عزادار فاینورد|  هواداران فاینورد، یاد فرزند خردسال درگذشته برد جونز، سنگربان تیم خود را زنده نگه داشتند. 5‌ سال قبل و هنگامی‌که که برد جونز در لیورپول عضویت داشت، لوکا فرزند 6 ساله وی بعد از دست و پنجه نرم‌کردن با بیماری دشوار درگذشت و هواداران فاینورد این هفته و در سالگرد درگذشت او، در دقیقه 12بازی فاینورد برابر فلنو، استادیوم را نورانی کرده و یاد فرزند وی را گرامی داشتند. هواداران فاینورد با خواندن سرود (تو هرگز تنها قدم نخواهی زد) که شعار مشهور هواداران لیورپول است با دروازه‌بان تیم خود ابراز همدردی کردند.
ابتلای رئیس افسانه‌ای مارسی به سرطان| برنارد تاپیه، رئیس مشهور و محبوب سابق باشگاه مارسی اعلام کرد که به سرطان معده مبتلا شده است. تاپیه بین سال‌های 1986 تا 1994 هدایت باشگاه مارسی را برعهده داشت و با این باشگاه، 4 قهرمانی لیگ فرانسه و یک قهرمانی چمپیونزلیگ را به‌ دست آورد. تاپیه در مصاحبه‌ای پیرامون این بیماری گفته است: «شیمی‌درمانی بسیار دشوار است. شاید مجبور شوم جراحی بزرگی انجام دهم. همچنین احتمالا مجبور می‌شوم بخشی از معده‌ام را بردارم. باید قبول کرد که مرگ نزدیک است. این یک مصیبت نیست یا می‌برم یا می‌بازم، اتفاق دیگری رخ نخواهد داد».
اعلام گزینه‌های سرمربیگری تیم‌ملی ایتالیا|  رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا اسامی کاندیداهای جانشینی ونتورا روی نیمکت آتزوری را اعلام کرد. تاوکیو گفته است: «در حال حاضر تمام گزینه‌های مد نظرمان حداقل تا ماه ژوئن ‌سال آینده با تیم‌های‌شان قرارداد دارند، قرارداد‌های چند‌میلیون پوندی که پرداخت غرامت فسخ آن از عهده ما برنمی‌آید. ما داریم به دنبال بهترین گزینه می‌گردیم و وقتی من این را می‌گویم منظورم آنچلوتی، کونته، آلگری، رانیری یا یکی دیگر مانند مانچینی است. ما لیستی از گزینه‌ها داریم.»


تعداد بازدید :  390