شماره ۱۲۶۰ | ۱۳۹۶ دوشنبه ۸ آبان
صفحه را ببند
خودکشی دانشجوی حقوق دانشگاه شهید بهشتی

شهروند| یک دانشجوی حقوق دانشگاه شهید بهشتی تهران در داخل دانشگاه خودکشی کرد.این دانشجو با پرتاب کردن خود از ساختمان دانشکده حقوق به زندگی خود پایان داد.
ساعت 14  روز یکشنبه 7 آبان  ماه بود  که  دانشجوی مرد در رشته حقوق خود را از  طبقه چهارم ساختمان دانشگاه حقوق  به پایین پرتاب کرد. بلافاصله پس از وقوع حادثه، پزشک حاضر در درمانگاه دانشگاه به همراه آمبولانس و پرستار در صحنه حاضر شدند و چون هنوز مصدوم دارای علایم حیاتی بود با سرعت  با آمبولانس به بیمارستان آیت الله طالقانی انتقال یافت. تلاش پزشکان آن بیمارستان برای احیا نتیجه نداد و در نهایت، مصدوم در بیمارستان  جان باخت. با مرگ این پسر جوان تیم پلیسی وارد دانشگاه شدند تا تحقیقات تکمیلی را انجام دهند.   بازپرس مدیر روستا  قاضی ویژه قتل  درباره جزییات این خودکشی  به خبرنگار «شهروند» گفت: بعدازظهر یکشنبه این حادثه رخ داد اما از آنجایی که این دانشجوی 19 ساله مصدوم شد و  به بیمارستان منتقل شد در ساعت اولیه حادثه تیم قضائی در جریان حادثه قرار نگرفتند. با انتقال این جوان به بیمارستان  و مرگ وی  پرونده جنایی شد و به بازپرس ویژه قتل اطلاع داده شد. بررسی‌های نخست نشان می‌دهد که پسر دانشجو در جیب لباسش یک یادداشت به جا گذاشته که نشان می‌دهد پیش از مرگش نامه ای نوشته است.  «من به علت مشکلات شخصی خودکشی می‌کنم. در این مرگ هیچ کس مقصر نیست. پس از مرگم سراغ کسی نروید. » این جملات تنها سرنخ این پرونده جنایی است که پسر دانشجوی حقوق از خود به یادگار گذاشته است. همچنین در بررسی‌های تکمیلی‌تر مشخص شده است که پسر جوان از دانشجویان پرتلاش و با استعدادی بوده است. این در حالی است که دوستان این دانشجو 19 ساله  به خبرنگار «شهروند» گفتند که وی اهل ساری است و  در المپیاد  ادبیات مدال گرفته است.
با مرگ این دانشجو که خود را از طبقه چهارم دانشکده حقوق  به پایین پرتاب کرده است بازپرس ویژه قتل دستور داد تا جسد وی به پزشکی قانونی منتقل شود.
همچنین حسن صدوق رئیس دانشگاه شهید بهشتی این خبر را تایید کرد و گفت: موضوع در حال بررسی است.


تعداد بازدید :  706