شماره ۱۲۶۰ | ۱۳۹۶ دوشنبه ۸ آبان
صفحه را ببند
خارج از گود‌

حدادی و مذاکره با مربی جدید| احسان حدادی، نایب قهرمان ایرانی پرتاب دیسک که این روزها در آمریکا به دنبال انتخاب مربی تخصصی‌ پرتاب دیسک است، با یک مربی آمریکایی در شهر دالاس و در یک رستوران ایرانی دیدار و مذاکره کرد. مک ویلکینز 66ساله که سابقه کسب مدال طلا و نقره المپیک را دارد و 4بار رکورد دنیا را زده است، مورد توجه حدادی قرار دارد. او در این خصوص گفت: «نخستین درخواست من این بود که باید در ایران هم حضور پیدا کند و در کشور خودمان هم تمرین کنیم که قرار شد روی این مورد فکر کند. به او گفتم، قرارداد ما در ابتدا سه‌ماهه و آزمایشی خواهد بود و اگر راضی بودیم، ادامه خواهیم داد. او معتقد بود با شرایطی که دارم، می‌توانم 70متر پرتاب کنم.»
تکواندوکار ایرانی در فهرست برترین‌های جهان| کمیته بین‌المللی ورزش‌های ناشنوایان (ICSD) فهرست نامزدهای ورزشکاران برتر ناشنوایان جهان در ‌سال 2017 را اعلام کرد. در میان اسامی 11 مرد و 15 زن منتخب از سراسر جهان، نام نسیبه شهبازی تکواندوکار کشورمان نیز به چشم می‌خورد. نسیبه شهبازی در بیست‌وسومین دوره بازی‌های المپیک ناشنوایان 2017 که به میزبانی «سامسون» ترکیه برگزار شد، موفق به کسب عنوان قهرمانی گردید و مدال طلا را برای کاروان ورزشی ایران به ارمغان آورد.
استارت قهرمان اسنوکر ایران در چین| حسین وفایی، قهرمان اسنوکر ایران که اخیرا در مسابقات آزاد اسنوکر انگلیس توانسته بود تا جمع 8نفر برتر مسابقات پیش برود، حالا به چین سفر کرده تا در مسابقات قهرمانی بین‌المللی این کشور شرکت کند. این اسنوکرباز ایرانی از امروز کار خود را در رقابت‌های International Championship آغاز خواهد کرد. وفایی طبق قرعه‌کشی انجام‌شده در گام اول به مصاف «آکانی سانگسرم سواد» از تایلند می‌رود. این اسنوکرباز تایلندی دارای رنکینگ 97 جهان است و حریف نسبتا سختی برای وفایی به حساب می‌آید.


تعداد بازدید :  475