شماره ۴۱۸ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۱۱ آبان
صفحه را ببند
ورزش جهان

زیدان و تبرئه موقت
محرومیت زین‌الدین زیدان به شکل موقت بخشیده شد. رئال‌مادرید برای بخشش محرومیت 3 ماهه زیزو که حاصل نشستن روی نیمکت رهبری رئال بدون مدرک مربیگری بود، فرجام خواهی کرد و فدراسیون فوتبال اسپانیا هم با پذیرش این فرجام تا زمان بررسی مجدد پرونده، محرومیت ستاره تیم قهرمان جام‌جهانی 1998 را لغو کرد؛ البته اگر تخلف زیدان محرز شود، او احتمالا محرومیتی بیش از 3 ماه را نصیب می‌برد.

هدیه عجیب کورینتیانس
باشگاه کورینتیانس برزیل در اقدامی جالب برای آن دسته از هوادارانی که می‌خواهند بعد از مرگ جسمانی نیز همراه تیمشان باشند، گورستان اختصاصی افتتاح می‌کند. بر این اساس هواداران می‌توانند در قبرستان 70‌هزار قطعه‌ای «زنده باد کورینتیانس» برای خود قطعه‌ای انتخاب کنند تا درهنگام مرگ آن‌جا ساکن باشند. باشگاه قصد دارد برای بازیکنان و دست‌اندرکاران تیم هم کار مشابهی انجام دهد. این قبرها بین ۴۵۰۰ تا ۷۸۰۰ رئال (۱۸۷۰ تا ۳۲۴۰ دلار) قیمت گذاری شده است.

قطع همکاری بارسا با نایک
بارسلونا به دلیل رقم نامناسب مالی نایک با این شرکت بزرگ قطع همکاری می‌کند. درحالی‌که از قرارداد غول کاتالونیا با شرکت آمریکایی تنها 4‌سال باقی مانده، سران تیم آبی و اناری پوش بابت دریافت سالانه 30‌هزار یورو از این قرارداد ناراضی هستند و در سودای رسیدن به درآمد 94 میلیونی منچستریونایتد از آدیداس قصد بر هم زدن معامله را دارند. شرکت‌هایی مثل پوما، واریور و نیوبالانس شانس همکاری با بارسلونا دارند اما گویا کاتالان‌ها قصد دارند مانند سایر باشگاه‌های بزرگ دنیا از دست و دلبازی آدیداس آلمانی منتفع شوند.


تعداد بازدید :  166