شماره ۴۱۸ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۱۱ آبان
صفحه را ببند
راننده مست دو نفر را کشت

شهروند| سابقه کیفری مرد لکسوس‌سوار که با سرعت جنون‌آمیز خودرواش، تراژدی مرگ قهرمان واترپلو و نامزد آلمانی‌اش را رقم زده بود، پیش روی کارآگاهان قرار گرفت.
حادثه تلخی که بامداد روز چهارشنبه باعث مرگ سرنشینان خودروی اسپورتیج شد خیلی زود رسانه‌ای شد. راننده لکسوس به‌دلیل مصرف مشروبات الکلی، خودروی اسپورتیج را در مسیر شمال به جنوب بزرگراه چمران به ستون‌های سیمانی پل یادگار امام کوباند و حادثه مرگباری را رقم زد. با آغاز تحقیقات، سابقه کیفری مقصر حادثه روی میز کارآگاهان قرار گرفت تا این‌که سرنخی عجیب، پرده از راز سرعت جنون‌آمیز مرد لکسوس‌سوار برداشت. احسان ولی‌زاده برادر ایمان که از مرگ برادر و نامزد آلمانی‌اش هنوز شوکه است هر روز به کلانتری و دادسرا می‌رود تا روال پرونده را پیگیری کند. احسان در رابطه با روال پیگیری پرونده در کلانتری 163 ولنجک به «شهروند» گفت: «وقتی شکایت کردیم و راننده مقصر حادثه بازداشت شد متوجه شدیم او هنگام رانندگی حالت عادی نداشته و طبق گزارش پلیس راهور و پزشکی قانونی که همان زمان وقوع حادثه از او تست الکل گرفته بودند مشخص شد، 220 میلی گرم الکل در خونش وجود داشته است. همین موضوع تحقیقات را به مرحله تکمیلی‌تری کشاند تا این‌که افسر پرونده با استعلام سابقه این پسر جوان متوجه شد که او 7‌سال قبل نیز در جزیره کیش پرونده مصرف مشروبات الکلی دارد.»
 ایمان ولی‌زاده قهرمان واترپلو کشور و یاسمین سمبورن(jasmine samborn) نامزد آلمانی‌اش در تصادف مرگبار بامداد روز چهارشنبه در بزرگراه چمران به کام مرگ فرو رفتند. این 2 زوج که بعد از‌ سال‌ها تلاش توانسته بودند روز شنبه هفته گذشته با دریافت اجازه از سفارت آلمان و طی کردن روال قانونی، پیوند زناشویی با یکدیگر ببندند در یک تصادف غم‌انگیز در کنار یکدیگر به کام مرگ فرو رفتند.


تعداد بازدید :  140