شماره ۱۲۴۶ | ۱۳۹۶ شنبه ۲۲ مهر
صفحه را ببند
خارج از گود‌

احتمال تغییر محل برگزاری فینال جام حذفی|  پس از پایان دیدار استقلال خوزستان - پرسپولیس، سعید فتاحی، رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ راهی خرمشهر شد تا از امکانات ورزشگاه این شهر بازدید کند. ورزشگاه خرمشهر که محل برگزاری فینال جام حذفی در دو‌سال گذشته بود، انتقادات زیادی را متوجه خود کرده است. فتاحی اعلام کرد که از ورزشگاه خرمشهر بازدید می‌کند، اما اگر امکانات آن مثل گذشته باشد، امسال فینال آن‌جا برگزار نمی‌شود. فتاحی همچنین اعلام کرد که محل برگزاری فینال جام حذفی پیش از قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم نهایی اعلام می‌شود.
حمایت هیأت‌های کشتی استان‌ها از رسول خادم| روسای هیأت‌های کشتی سراسر کشور در نامه‌ای به سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان از مجموعه مدیریتی فدراسیون کشتی کشور حمایت کردند. در این نامه آمده است: «در 4‌سال گذشته شاهد برنامه‌های گسترده و خوبی در ورزش اول کشور بوده‌ایم و کشتی با برنامه‌ریزی کلان و مدیریت توانمند، عملکرد مناسبی را در سطح داخلی و بین‌المللی داشته است. اعتقاد داریم کشتی ایران با ادامه این روند مثبت می‌تواند در المپیک 2020 همچون المپیک 2016 بدرخشد. لذا ضمن حمایت کامل از مجموعه مدیریتی کشتی کشور، خواستار ادامه مدیریت دکتر رسول خادم به‌عنوان رئیس فدراسیون با برگزاری مجمع و طی روند قانونی هستیم.»
یک ایرانی عضو کمیسیون جهانی شطرنج|  شهره بیات، داور بین‌المللی و استاد فیده بانوان به‌عنوان عضو کمیسیون فنی فدراسیون جهانی شطرنج منصوب شد. بیات هم اکنون به‌عنوان دبیر فدراسیون شطرنج کشورمان نیز فعالیت می‌کند. چند روز قبل نیز شادی پریدر، نایب‌رئیس بانوان فدراسیون ایران عضو کمیسیون زنان فیده شد.
گواردیولا سرمربی ماه لیگ جزیره| پپ گواردیولا که رکورد قابل توجهی را با تیم فوتبال منچسترسیتی در ماه گذشته میلادی از خود بر جای گذاشت، عنوان سرمربی برتر ماه سپتامبر فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر را از آن خود کرد. گواردیولا در ماه سپتامبر منچسترسیتی را به چهار پیروزی برابر تیم‌های لیورپول، واتفورد، کریستال‌پالاس و چلسی سوق داد و تیمش در این چهار بازی 17گل به ثمر رساند و گلی دریافت نکرد. پپ برای کسب این عنوان در ماه سپتامبر با ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد، مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تاتنهام و آرسن ونگر، سرمربی آرسنال رقابت می‌کرد.

 


تعداد بازدید :  408