شماره ۱۲۴۶ | ۱۳۹۶ شنبه ۲۲ مهر
صفحه را ببند
ورزش جهان

فالکائو به اتهام تبانی واکنش نشان داد|  ماجرای تبانی در بازی پرو-کلمبیا که در روز آخر انتخابی جام‌جهانی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید، حالا با جنجال بیشتری پیگیری می‌شود. فالکائو که تصاویر تلویزیونی نشان داد از بازیکنان پرو خواسته بود دیگر حدو تیم حمله‌ای نداشته باشند، دراین‌باره واکنش نشان داده و گفته است: «بازیکنان دو تیم نتایج دیگر بازی‌ها را می‌دانستند. من تنها با بازیکن پرو دراین‌باره صحبت کرد». تابیا بازیکن پرو هم درباره اتهام تبانی با بازیکنان کلمبیا گفت: «در پنج دقیقه پایانی با فالکائو درباره نتیجه دیگر دیدارها صحبت کردیم و گفتیم که با این تساوی دو تیم صعود می‌کنند. اصلا بحث تبانی نبود، چراکه هر تیمی برای پیروزی به میدان می‌رود».
ویدال از خداحافظی منصرف شد| آرتورو ویدال، ستاره سرشناس شیلی که بعد از ناکامی تیم‌ملی این کشور در صعود به جام‌جهانی در پیامی رسما از دنیای فوتبال ملی خداحافظی کرده بود، ‌با انتشار پیامی دیگر از این تصمیم منصرف شد! ویدال گفته است: «حاضر هستم که هر زمانی من را خواستند با جان و دل برای تیم‌ملی کشورم بازی کنم. زمان کناررفتن نیست،‌ بلکه تا پایان ادامه‌ می‌دهم. تنها مرگ ما را متوقف می‌کند.»
ممنوعیت حضور با لباس خواب در ورزشگاه‌های عربستان| هیأت ورزش عربستان در حکمی جالب اعلام کرد که هواداران فوتبال این کشور از این به بعد حق حضور با «لباس خواب» در ورزشگاه‌ها را ندارند و این امر باعث آزار ذهنی هواداران در داخل ورزشگاه و تماشاگران در منازل می‌شود. برخی از هواداران سعودی پیش از این با لباس‌های بلند عربی که مخصوص خواب است، به ورزشگاه‌های فوتبال می‌آمدند.
پیش فروش 5/3‌میلیون بلیت جام‌جهانی| سایت رسمی فروش بلیت‌های جام‌جهانی در اطلاعیه‌ای صادر کرد که در مرحله اول فروش بلیت‌بازی‌ها،‌ تاکنون 3‌میلیون و 496‌هزار و 204 بلیت پیش‌فروش شده و هواداران تیم‌های ملی مختلف اقدام به خرید بلیت کرده‌اند. مرحله بعدی پیش‌فروش بلیت‌های جام‌جهانی 16نوامبر (25 آبان‌ماه) آغاز می‌شود که در این تاریخ چهره 10تیم صعود‌کننده دیگر نیز مشخص می‌شود.


تعداد بازدید :  338