شماره ۴۱۸ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۱۱ آبان
صفحه را ببند
پيام شهروند
سامانه پیام کوتاه : 3000097

  تا کی باید شاهد کشمکش میان مسئولان باشیم که بنزین تولید داخل آلوده است؟ ما از خیر معرفی مقصر یا مقصران گذشتیم، آقایان نمی‌خواهید فکری به حال سلامتی و حفظ جان مردم کنید؟
 شهروند: نه نمی‌خواهند! گفتم که بی‌خود منتظر نباشید!
 لطفا راهنمایی کنید چگونه می‌توان به کسانی که با آنها گفت‌وگو می‌کنید یا از وضع آنها گزارش تهیه می‌کنید و به هر دلیلی نیاز به کمک مادی یا معنوی دارند، کمک کرد؟
 شهروند: اگر مورد را بگویید همکارانمان راهنمایی می‌کنند.
 تکلیف این خمیر مرغ چه می‌شود؟ ما که توان خرید گوشت نداریم و دست‌کم در هفته 2 یا 3 بار از سوسیس یا کالباس استفاده می‌کنیم، بخوریم یا نخوریم؟ یک‌وقت نمیریم...
 شهروند: راحت باش قربان‌شکلت کار ما از این حرف‌ها گذشته!
 شنیدم یک قاچاقچی حیوانات تاکسیدرمی شده بازداشت شده... مسئولان فکری هم به حال تاراج میراث فرهنگی ما در مرزها کنند، ممنون خواهیم شد.
 شهروند: این مسئولان چقدر فکر کنند آخر؟
 مدت‌هاست دعوتنامه برای دریافت خودروام از شرکت خودروسازی... آمده است اما وعده هم سر رسیده و خودروام را تحویل نگرفته‌ام. چرا دوستان دایم شعار می‌دهند حق با مشتری است؟
 شهروند: خب حق با مشتری است دیگر؟!
 شنیدم خواننده زیرزمینی به تمرین پرسپولیس رفته است. این شعر به ذهنم رسید گفتم شما را هم به شنیدنش دعوت کنم؛ ماه درخشنده چو پنهان شود ... شبپره بازیگر میدان شود.
 شهروند: این روزها اگر شنیدید هرکسی رفته سرتمرین پرسپولیس تعجب نکنید!
 نحوه توزیع روزنامه اصلا مناسب نیست. لطفا رسیدگی کنید.
 شهروند: حق با شماست. با شرمندگی تمام رسیدگی می‌کنیم.
 به سلامتی هم که آقای جزایری آزاد شدند... امیدوارم برای کسانی که به بیت‌المال دست‌اندازی می‌کنند تدابیری از سوی قوه قضائیه اندیشیده شود که دیگر هوس چنین کاری را نکنند.
 شهروند: واقعا؟!
 خدایا ما را از شر پارازیت‌ها در امان بدار...آمین.
 شهروند: آمین یا رب‌العالمین.

 


تعداد بازدید :  185