شماره ۴۱۶ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۸ آبان
صفحه را ببند
خانواده این معلم فداکار از امدادگران هلال‌احمر تقدیر کردند
سرسختی رودخانه در بازگرداندن پیکر معلم لرستان

شهروند| رودخانه شوراب در پس دادن پیکر معلم لرستانی که هشت روز قبل به همراه سه شاگردش بر اثر سیل غرق شدند، همچنان سرسخت است. خانواده این معلم از تلاش‌های امدادگران هلال‌احمر برای یافتن پیکر معلم فداکار تقدیر کردند و خواستار توقف عملیات جست‌وجو شدند. این درحالی است که امدادگران هنوز دست از جست‌وجو برنداشته‌اند و به دنبال پیکر بی‌جان این معلم لرستانی هستند.
کاظم صفرزاده سرپرست مرکز شبانه‌روزی عشایری امام جعفر صادق(ع) منطقه ویسیان در لرستان به همراه شاگردانش وحید سپهوند، امین قوچی و امین رحیمی 29 مهر در اثر شدت بارندگی و سیلابی شدن رودخانه شوراب در اطراف خرم‌آباد غرق و ناپدید شدند. جسد سه دانش‌آموز غرق‌شده یک روز بعد در رودخانه شوراب پیدا شد اما تلاش‌ها برای یافتن معلم بی‌نتیجه ماند. این معلم وظیفه‌شناس و متعهد لرستانی با خودرو سواری پژو درحال انتقال یکی از دانش‌آموزان به مراکز درمانی بود که بر اثر سیل در رودخانه غرق شدند.
نادری مدیر روابط عمومی لرستان درباره عملیات‌های امدادگران هلال‌احمر به «شهروند» گفت: «دوشنبه‌شب هفته گذشته بر اثر بارش باران و جاری شدن سیل در محور اصلی خرم‌آباد به پلدختر در منطقه شوراب خرم‌آباد سه دانش‌آموز، یک معلم و یک نفر دیگر با خودروی دیگر جان خود را از دست دادند که با تلاش همه دستگاه‌های اجرایی لرستان جسد سه دانش‌آموز هفته گذشته پیدا شده، اما هنوز جسد این معلم فداکار و سرنشین یک خودروی پراید که همزمان در مسیر سیلاب قرار گرفته بودند، پیدا نشده است. روزانه بیش از 300 نیروی امدادونجات درحال جست‌وجو در مسیر رودخانه کشکان‌رود خرم‌آباد تا پلدختر هستند و جست‌وجو‌ها تا کیلومترها دورتر از محل حادثه همچنان ادامه دارد. صبح دیروز خانواده این معلم از عملیات‌های امدادگران هلال‌احمر تشکر و قدردانی کردند و خواستار توقف جست‌وجو در مسیر رودخانه
 کشکان رود شدند اما وظیفه خود می‌دانیم که جست‌وجو را ادامه دهیم. صبح دیروز هم امدادگران در محل حضور یافتند و به عملیات جست‌وجو پرداختند.» مدیرکل حوادث غیرمترقبه لرستان به ایرنا گفت: در هشت روز گذشته صدها نفر از نیروهای امدادی و مردمی در منطقه حاضر شده و تلاش شبانه‌روزی برای یافتن پیکر صفرزاده انجام شد، اما متاسفانه حاصلی نداشته است. رضا آریایی افزود: با توجه به پیدا نشدن پیکر این معلم، خانواده صفرزاده با نوشتن نامه‌ای از تلاش‌های هلال‌احمر استان، استاندار و تمام افرادی برای یافتن پیکر این معلم تقدیر کردند و خواستار توقف عملیات جست‌وجو شدند.

 


تعداد بازدید :  479