شماره ۴۱۵ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۷ آبان
صفحه را ببند
ورزش جهان

آغاز «NBA» با 101 خارجی
لیگ حرفه‌ای بسکتبال آمریکا موسوم به «NBA»در حالی از بامداد امروز با برگزاری 3دیدار آغاز شد که برای اولین‌بار در تاریخ این رقابت‌ها، شاهد حضور بیش از 100بازیکن خارجی در ترکیب 30تیم 2کنفرانس شرق و غرب هستیم. حضور 101بازیکن به معنی افزایش 10‌درصدی لژیونرهای جذاب‌ترین لیگ بسکتبال دنیاست.  فصل گذشته در لیگ بسکتبال آمریکا 92بازیکن خارجی حاضر بودند. این تعداد بسکتبالیست خارجی در آن زمان هم رکوردی تازه محسوب می‌شد که تنها یک فصل پابرجا ماند.
 
اسرار مرگ دروازه‌بان آفریقایی
قتل سانزو میوا، دروازه‌بان ملی‌پوش آفریقای‌جنوبی با فرضیات جدید، جنجالی‌تر شده است. گفته می‌شود سارقان پس از دستبرد به منزل نامزد ثروتمند این بازیکن، هنگام خروج با مقاومت سانزو مواجه شدند و از فاصله نزدیک به ضرب گلوله او را از پا درآوردند. شواهدی دیگر اما از دخالت همسر سابق نامزد این دروازه‌بان می‌گوید. گفته می‌شود این شخص از اعضای سرشناس باندهای تبهکاری است و قتل نامزد همسر سابقش نوعی اعلام قدرت از سوی او بوده است.

مارادونا، همسرش را کتک نزد
مارادونا کلیپی منتسب به خودش در مورد کتک‌زدن نامزدش، روسیو را تکذیب کرد. در کلیپی تازه انتشاریافته، مارادونا تلفن همراه نامزدش را به سمت او پرتاب می‌کند. پس از آن در تصاویری محو، صدای نامزد مارادونا شنیده می‌شود که می‌گوید: «بس کن، مرا کتک نزن!» اسطوره فوتبال آرژانتین دراین‌باره گفت: «درست است. تلفن را به سمت او پرتاب کردم اما قسم می‌خورم هرگز دستم را روی این زن بلند نکردم. به پرتاب تلفن اعتراف می‌کنم اما اتفاق دیگری رخ نداد.»

شوچنکو، کیف‌قاپ بود
آندری شوچنکو، اسطوره فوتبال اوکراین به جمع سارقان مقطعی دنیا پیوست! ستاره محبوب فوتبال اوکراینی‌ها که در برنامه‌ای تلویزیونی حاضر شده بود، بعد از به تصویر کشیدن ماجرای جیب‌بری‌‌اش در‌ سال ۲۰۱۰ گفت: «بله! کیف آقای گزارشگر را بدون این‌که متوجه شود، برداشتم. البته این تنها من نیستم که جیب‌بری بلدم. در اوکراین این کار، اتفاقی مرسوم است.» او در جریان سرقت به خواست گزارشگر تلویزیون برای انجام مصاحبه آمد و هنگامی که گزارشگر در حال صحبت با مردم از طریق رسانه‌اش بود، کیفش را قاپید اما بعد از آن‌که به سوالات پاسخ گفت با نشان دادن کیف قاپیده شده، آن را به صاحبش یعنی گزارشگر تلویزیون بازگرداند!


تعداد بازدید :  378