شماره ۴۱۵ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۷ آبان
صفحه را ببند
گزیده خوانی

  توسعه میادین مشترک نفتی متوقف نشده است| اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری با رد توقف توسعه میادین نفتی مشترک گفت: امکان استفاده از فاینانس خارجی و منابع ارزی صندوق توسعه ملی در پروژه‌های میادین مشترک نفتی و گازی در دولت با راهبری وزارت نفت درحال بررسی است. او افزود: قوانینی برای استفاده از درآمدهای مازاد نفتی در توسعه میادین مشترک داریم که از‌ سال گذشته اجرایی شده است.

  خودروی دو ورزشکار در گمرک مانده است| مسعود کرباسیان رئیس‌کل گمرک ایران از مرجوع شدن تمام خودروهایی که با حجم موتور بالای 2500سی‌سی در گمرک مانده‌اند، خبر داد. او با بیان این‌که تعدادی از این خودروها در گمرک مانده‌اند، اظهار کرد: براساس مصوبه دولت فعلا این خودروها نمی‌توانند ترخیص شوند. وی با تأکید بر این‌که این خودروها جزو کالاهای متروکه نیز قرار نخواهند گرفت، تصریح کرد: در این فاصله خودروی دو ورزشکار نیز به گمرک آمده است، اما خودروهای آنها نیز براساس همین قانون نمی‌توانند ترخیص شوند.

  حمایت ایران از انتقال آب از گرجستان| موید حسینی‌صدر رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران – گرجستان در دیدار با گوباز سانیکیدزه همتای گرجستانی خود گفت: مجلس شورای اسلامی از طرح‌های معطوف به گسترش و تعمیق روابط اقتصادی و تجاری میان ایران و گرجستان به‌ویژه در عرصه سرمایه‌گذاری‌های درازمدت و کلان ایران در گرجستان در زمینه‌هایی شامل احداث خط لوله گاز، ساخت نیروگاه‌های برق – آبی روی رودخانه‌های گرجستان و خرید برق آن و طرح انتقال آب از گرجستان به ایران حمایت می‌کند.


تعداد بازدید :  298