شماره ۴۱۵ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۷ آبان
صفحه را ببند
تئاترشهر در ایام سوگواری تعطیل نیست

مجموعه تئاترشهر در ایام سوگواری ماه محرم با اجرای برنامه‌های مناسبتی نظیر نمایشنامه‌خوانی و مجالس تعزیه به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد. به گزارش ایسنا، بر همین اساس برنامه جلسات نمایشنامه‌خوانی «شب‌های واقعه» مجموعه تئاترشهر به این شرح اعلام شده است:
روزهای چهارم و پنجم آبان‌ماه نمایشنامه «روزهایی که به یادت گذشت» به نویسندگی و کارگردانی سعید شاپوری ساعت 18 اجرا می‌شود. روزهای ششم و هفتم مهرماه نمایشنامه «هذا حبیب‌الله...» نوشته عباس نعلبندیان به کارگردانی رضا دادویی ساعت 18 روخوانی می‌شود.
«می‌خواستم ببوسمت باران گرفت» عنوان نمایشنامه دیگری به نویسندگی میلاد اکبرنژاد و به کارگردانی فریدون محرابی است که روزهای هشتم و نهم آبان‌ماه ساعت 18 جلسه نمایشنامه‌خوانی آن برگزار می‌شود.
در ساعت 18 روزهای دهم و یازدهم آبان‌ماه هم نمایشنامه «آب مرا قصه کرد» نوشته محمد چرم‌شیر به کارگردانی عباس غفاری روخوانی می‌شود.
نمایشنامه «مجلس شهادت‌خوانی شیرآهن کوه مردی که آسمان بر او نماز برد» به نویسندگی و کارگردانی افشین‌ هاشمی نیز روزهای دوازدهم و سیزدهم آبان ساعت 18 اجرا می‌شود.
این جلسات نمایشنامه در تاریخ و ساعت یادشده با قیمت 10‌هزارتومان در تالار اصلی تئاترشهر برگزار می‌شوند و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت گیشه تئاتر یا به‌صورت حضوری به گیشه مجموعه تئاترشهر مراجعه کنند. همچنین محوطه مجموعه تئاترشهر از اواخر این هفته با اجرای 9 مجلس تعزیه به‌مناسبت گرامیداشت ایام سوگواری شهادت حضرت سیدالشهدا(ع) و یاران فداکارش میزبان تماشاگران خواهد بود.
سیدمحمد جعفریان، مدیر اجرایی پروژه نمایشی «شب‌های واقعه» با اعلام این خبر اظهار کرد: «به‌مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع) 9 مجلس تعزیه به سرپرستی احمد عزیزی با موضوعات مختلف از هشتم تا شانزدهم آبان‌ماه ساعت 19 در محوطه باز مجموعه تئاترشهر در قالب ویژه‌برنامه‌های «شب‌های واقعه» میزبان تماشاگران خواهد بود.» او در معرفی برنامه‌های این مجالس تعزیه‌خوانی توضیح داد: «هشتم آبان تعزیه «حضرت مسلم»، نهم آبان تعزیه «شهادت حر»، دهم آبان تعزیه «حضرت علی‌اکبر»، یازدهم آبان تعزیه «حضرت قاسم»، دوازدهم آبان تعزیه «حضرت عباس(ع)»، سیزدهم آبان تعزیه «حضرت سیدالشهدا(ع)»، چهاردهم آبان تعزیه «بازار شام»، پانزدهم آبان تعزیه «شهادت شاهچراغ» و شانزدهم آبان مجلس شبیه‌خوانی «متوکل‌ بن عباس» اجرا می‌شود.»برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاترشهر به سایت این مجموعه به نشانی www.teatreshahr.com و برای تهیه یا رزرو بلیت آثار نمایشی به صحنه رفته در تئاترشهر به نشانی www.gishetheater.ir مراجعه کنید.


تعداد بازدید :  128