شماره ۴۱۵ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۷ آبان
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

برنامه «موسیقی من» به پیشنهاد محمد اصفهانی این هفته با عنوان «آیین من» پخش می‌شود و اصفهانی پس از 7‌سال با این برنامه رادیویی به رسانه ملی برمی‌گردد.

نمایش «خواهرانه به وقت خیزران» به کارگردانی حسین پارسایی به مناسبت فرارسیدن ماه محرم از 24 تا 28 آبان‌ماه در سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد روی
صحنه می‌رود.

امیر مشهدی‌عباس کارگردان نمایش «نیم‌وجبی» با اشاره به حضور این اثر نمایشی در جشنواره تئاتر عروسکی بانکوک که در کشور تایلند برگزار می‌شود از اجرای نمایش کوتاه «رومئو و ژولیت» به مناسبت بزرگداشت شکسپیر در این جشنواره خبر داد.

فیلم مستند بلند «نگاه سکوت» ساخته جاشوآ اوپنهایمر مستندساز دانمارکی که جایزه بزرگ جشنواره ونیز 2014 را کسب کرده است در هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی سینما حقیقت روی پرده می‌رود.

محسن تنابنده که قرار بود در یکی از نقش‌های اصلی «روباه» مقابل دوربین برود از بازی در فیلم جدید بهروز افخمی انصراف داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از تعویق سه‌ماهه در برگزاری کنگره ملی «احمد عزیزی» خبر داد.

کتاب «تیمور و چاله جادو» نوشته شاهرخ گیوا توسط انتشارات آفرینگان برای کودکان و نوجوانان منتشر و راهی بازار نشر شد.

سهیلا علوی‌زاده نویسنده فیلمنامه «پیراهن صورتی» که قرار است در قالب سریالی انیمیشنی ساخته شود موضوع این اثر را کودکی‌های پروین اعتصامی دانست.

فیلم سینمایی «نهنگ عنبر» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سامان مقدم با حضور بازیگرانی چون رضا عطاران، مهناز افشار و‌ هانیه توسلی درحال فیلمبرداری است. عکس فوق مربوط به  گریم جدید رضا عطاران در این فیلم است.

مسعود فروتن، کارگردان باسابقه تلویزیون و تئاتر به‌عنوان بازیگر به فیلم «360 درجه» به کارگردانی سام قریبیان پیوست تا نخستین حضورش به‌عنوان بازیگر را در سینمای ایران تجربه کند.

«شب قصه بازیگر» با حضور بهزاد فراهانی، حسین مرتضائیان‌آبکنار، خسرو حکیم‌رابط، فرهاد توحیدی، هژیر آزاد، سیروس ابراهیم‌زاده،‌ علیرضا نادری، فریبا خادمی، حسن ملکی، ابوالقاسم معارفی، شکرخدا گودرزی، مسعود فروتن، محراب قاسم‌خانی، رویا افشار و... در خانه تئاتر برگزار می‌شود. این مراسم روز شنبه 9 آبان‌ماه از ساعت 17 در خانه تئاتر
 برگزار می‌شود.

مجموعه تلويزيوني «همه چيز آنجاست» به تهيه‌کنندگي داود ‌هاشمي و کارگرداني شهرام شاه‌حسيني از اواخر خرداد در تهران کليد خورده و تاکنون 60‌درصد سريال تصويربرداري شده است.  سام درخشاني و جمشيد مشايخي چهره‌هايي هستند که به تازگي بازي آن دو در سريال آغاز شده است.

يک اثر چاپ دستي از آثار ژرژ براک هنرمند شهير فرانسوي توسط سعيد کنعاني و با حضور مجيد ملانوروزي به موزه هنرهاي معاصر تهران اهدا شد.

مارتين اسکورسيزي کارگردان مشهور سينما که يد طولایي در ساخت مستندهاي موسيقايي دارد، اين‌بار به سراغ گروه راک «Grateful Dead» رفته و قرار است تهيه‌کنندگي فيلمي درباره آنها را برعهده بگيرد.

ابراهیم شیبانی به‌جای سالور سریال «پرواز در ارتفاع صفر» را می‌سازد.

 


تعداد بازدید :  324