شماره ۴۱۲ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۴ آبان
صفحه را ببند
آغاز مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی
پرسپولیس، روی لبه تیغ

شهروند| مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی امروز با انجام 6 دیدار در شهرهای مختلف آغاز می‌شود و 2 دیدار باقی مانده نیز دوشنبه برگزار خواهد شد. از میان 12 تیمی که امروز در این دیدارها به میدان می‌روند، فقط 2 تیم صنعت ساری و گل‌گهر سیرجان غیرلیگ برتری هستند و در سایر دیدار تیم‌های لیگ برتری که بعضا چند هفته قبل با هم روبه‌رو شده بودند، باید برای رسیدن به جمع 8 تیم با هم رقابت کنند. شاید مهم‌ترین دیدار امروز میان پرسپولیس و راه‌آهن برگزار می‌شود. این دیدار که بعد از قرعه‌کشی با اعلام سازمان لیگ قرار بود در ورزشگاه تختی انجام شود، با پافشاری پرسپولیسی‌ها به دلیل میزبان بودنشان به استادیوم آزادی منتقل شد. دومین دیداری بود که درخشان در لیگ روی نیمکت پرسپولیس می‌نشست و توانست مقابل راه‌آهن به برتری برسد تا قرمزپوشان در آن دوره از بحران خارج شوند. حالا باید دید پرسپولیسی که دوباره گرفتار بحران شده، با برتری مقابل تیم یک پرسپولیسی دیگر یعنی حمید استیلی از بحران خارج می‌شود یا بیشتر در آن فرو می‌رود.
در دیگر بازی حساس مجید جلالی همراه با سایپا میزبان شاگردان سابقش در تراکتورسازی است که بعد از شکست خانگی مقابل پیکان به این دیدار پای می‌گذارند. همان‌طور که در دور قبلی جام حذفی نیز شاهد حذف تیم‌های بزرگی مثل فولاد و سپاهان بودیم، احتمالا در مرحله یک‌هشتم نهایی نیز چند تیم مطرح لیگ برتری از دور رقابت‌ها کنار می‌روند. طبق آخرین اخبار دیدارهای امروز جام حذفی نیز به دلیل عدم توافق فدراسیون و صداوسیما مثل هفته دوازدهم لیگ پخش تلویزیونی نمی‌شود.
برنامه کامل یک هشتم نهایی
یکشنبه 4 آبان: گسترش فولاد – پدیده (ساعت 14)/ صنعت ساری – پیکان (ساعت 14:30)/ سایپا – تراکتورسازی (ساعت 14:30)/ استقلال خوزستان – ذوب‌آهن (ساعت 15)/ نفت مسجدسلیمان – گل‌گهر سیرجان (ساعت 16)/ پرسپولیس – راه‌آهن (ساعت 16:40)
دوشنبه 5 آبان: نفت تهران – شهرداری اردبیل (ساعت 15)/ استقلال – پارسه (ساعت 16:40)

 


تعداد بازدید :  325