شماره ۴۱۲ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۴ آبان
صفحه را ببند
حاشیه

دور جدید جنگ‌های یووه و اینتر
آنیلی، رئیس یوونتوس ادعا کرده اگر ثابت شود این باشگاه در کالچوپولی نقشی نداشته، اسکودتوی آن ‌سال از اینتر پس گرفته می‌شود اما اریک توهیر، مالک اندونزیایی اینتر در بیانیه‌ای، حرف‌های مدیر یووه را کذب خواندند: «به‌طورکلی برای فوتبال ایتالیا متاسفیم.‌ سال 2006، لکه ننگی در تاریخ فوتبال سرزمین چکمه‌ای بود. یوونتوس تخلف کرد و با همه عناوینش راهی سری B شد. درضمن اتحادیه فوتبال ایتالیا هم جام آن‌ سال را به نام ما نوشت.» بانوی پیر فوتبال ایتالیا هنوز قهرمانی پس گرفته شده فصول 2005-2004 و 2006-2005 را از آن خود می‌داند.

 فردا، مراسم معرفی گل برتر لالیگا
کاندیداهای نهایی جایزه بهترین گل فصل گذشته لالیگا معرفی شدند. بر این اساس گل هفته دوازدهم مسی مقابل آلمریا با ضربه آزاد، گل هفته سی‌وششم رونالدو به والنسیا با ضربه پشت پا و گل هفته دهم   دوسانتوس به والنسیا 3 نامزد نهایی مراسم فردای انتخاب بهترین گل فصل گذشته لالیگا معرفی شدند.

خداحافظ ریو
ریو فردیناند به پایان دوران بازی رسید. دارنده سابق لقب گرانقیمت‌ترین مدافع دنیا در یک گفت‌وگو رسما خبر از خداحافظی با فوتبال در پایان فصل جاری لیگ برتر داد: «احتمالا در پایان فصل بازنشست می‌شوم. از بازنشستگی نمی‌ترسم. منتظر این اتفاق بودم و احساس می‌کنم اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.» بازیکن سابق لیدزیونایتد و منچستریونایتد و عضو فعلی کیو پی آر، بزرگترین ستاره انگلیسی است که هیچ‌گاه تجربه بازی در یورو را به دست نیاورد.


تعداد بازدید :  272