شماره ۴۱۱ | ۱۳۹۳ شنبه ۳ آبان
صفحه را ببند
حاشیه

نظرسنجی تقلبی با صدرنشینی معروف
چند هفته‌ای است که لینک نظرسنجی بهترین بازیکن والیبال جهان در شبکه‌های اجتماعی میان مردم والیبال‌دوست دست‌به‌دست می‌شود اما غافل از این‌که این نظرسنجی دسیسه یک سایت جدیدالتأسیس برای بهبود رنکینگ خود است. حتی این نظرسنجی در بخش خبری 20:30 نیز پخش شد تا صداوسیما نیز ناخواسته رپرتاژی برای این سایت رفته باشد. با تحقیقی در سابقه این سایت متوجه می‌شویم که هیچ ارتباطی با فدراسیون جهانی والیبال ندارد و صرفا یک نظرسنجی ساده را روی خروجی‌اش قرار داده است.

بازیکنان نفت، اعتصاب کردند
شاید خیلی‌ها تصور می‌کنند به دلیل وابستگی باشگاه نفت تهران به وزارت نفت این باشگاه نباید هیچ مشکل مالی داشته باشد اما جالب است بدانید بازیکنان این تیم روز گذشته به دلیل آنچه عدم دریافت به موقع مطالبات مالی عنوان شده از تمرین کردن سر باز زدند. بازیکنان نفت اعتقاد دارند که تا اینجای لیگ و درحالی‌که خیلی از تیم‌ها پرداختی‌های خوبی به بازیکنانشان داشتند اما آنها فقط 12‌درصد از قراردادشان را دریافت کردند و به همین دلیل اعلام کردند تا زمانی که بابت قراردادشان پولی دریافت نکنند در تمرین این تیم حاضر نخواهند شد.

احتمال حضور گل‌محمدی در تیم امید
بعد از شکست خانگی ذوب‌آهن مقابل فولاد در هفته دوازدهم لیگ برتر به نظر صبر مدیران این باشگاه به سر آمده و جایگاه سیزدهمی را اصلا برای تیمی که گفته می‌شود 16‌میلیارد در ابتدای فصل هزینه کرده، مناسب نمی‌دانند. این‌طور که شنیده می‌شود بازی با استقلال خوزستان در جام حذفی آخرین حضور گل‌محمدی روی نیمکت ذوب‌آهن است و فیروز کریمی که فصل گذشته این تیم را از سقوط نجات داد بار دیگر به اصفهان بازمی‌گردد. از طرفی یحیی نیز بیکار نخواهد ماند و بعد از کنار گذاشتن وینگادا از سوی کاشانی به‌عنوان مدیر تیم امید، یحیی گل‌محمدی، گزینه نهایی برای سرمربیگری تیم المپیک ایران معرفی شده است.

دیدارهای تدارکاتی در راه جام ملت‌ها
این روزها فدراسیون به شدت درگیر فراهم کردن چند دیدار تدارکاتی مناسب برای شاگردان کی‌روش تا پیش از جام ملت‌های آسیاست و به نظر توانسته با فدراسیون چند کشور دراین‌باره به توافق برسد. از مدت‌ها قبل دیدار تدارکاتی ایران – کره‌جنوبی در تاریخ 27 آبان‌ماه قطعی شده بود اما ایران در تلاش است روز 23 آبان نیز با یکی از کشورهای عربستان و عمان دیدار کند. همچنین طبق اعلام مسئولان فدراسیون شاگردان کی‌روش 28 آذرماه در آفریقای‌جنوبی به مصاف زیمباوه می‌روند. شاید آخرین بازی تدارکاتی تیم‌ملی کشورمان پیش از جام ملت‌های آسیا در محل برگزاری مسابقات در کشور استرالیا با تیم‌ملی عراق باشد که تا حدودی قطعی شده است.


تعداد بازدید :  120