شماره ۴۰۹ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۳۰ مهر
صفحه را ببند
هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال
پرسپولیس باخت، دایی تشویق شد

شهروند| رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال روز گذشته با برگزاری 3 دیدار آغاز شد که در مهم‌ترین بازی پرسپولیس با یک گل مغلوب سایپا شد. دو تیم در نیمه اول این مسابقه بازی متعادلی را به نمایش گذاشتند و در اکثر دقایق توپ در میانه‌های میدان در جریان بود. سرخپوشان تهرانی تلاش می‌کردند از سمت راست حملاتی را با امید عالیشاه روی دروازه سایپا خلق کنند اما نتوانستند موقعیتی به وجود بیاورند. مهم‌ترین موقعیت بازی در نیمه اول در دقیقه‌ 19 رقم خورد، سایپا پشت محوطه صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ضربه ابراهیم شکوری به دیرک افقی دروازه برخورد کرد. در نیمه دوم دو تیم توانستند چند موقعیت نصفه و نیمه خلق کنند اما سرانجام در دقیقه 62 میلاد میداودی که در نیمه دوم به زمین آمده بود، از فاصله 30 متری به زیبایی هرچه تمام‌تر با یک شوت قوس دار دروازه نیلسون را باز کرد و همین نتیجه تا پایان باقی ماند تا هواداران ناراضی پرسپولیس به شعاردادن علیه درخشان و تشویق علی دایی بپردازند.پرسپولیس در این دیدار با ترکیب نیلسون، حسینی، نورمحمدی، بنگر، خانزاده، اومانا، کفشگری، طارمی (53- زاهدی)، عالیشاه، نوراللهی (51- صادقیان) و عباس‌زاده (90- اسماعیل‌زاده) به میدان رفت. ضمن این‌که داور مسابقه به زاهدی و خانزاده از پرسپولیس و ایوبی و اخباری از سایپا کارت زرد نشان داد. در دیگر بازی‌های دیروز صبای قم با تک گل دقیقه 62 جلال علی محمدی گسترش فولاد را شکست داد و دیدار استقلال خوزستان و نفت مسجدسلیمان با تساوی بدون گل به پایان رسید.
تقابل عنایتی با استقلال
اما در ادامه بازی‌های هفته دوازدهم تیم استقلال که با برد ملوان به کورس قهرمانی لیگ برگشته، در مشهد مقابل پدیده قرار می‌گیرد. استقلال در این دیدار نیز چند بازیکن کلیدی خود ازجمله بیگ‌زاده را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. با این حال شاگردان امیر قلعه‌نوعی برای این‌که از سایر مدعیان عقب نمانند باید 3 امتیاز را مال خود کنند. تقابل رضا عنایتی با استقلال هم در نوع خود جالب است.
برنامه بازی‌های امروز
چهارشنبه 30 مهرماه: پدیده – استقلال (ساعت 15)، ملوان - نفت تهران (ساعت 15:15)، ذوب‌آهن - فولاد و راه‌آهن – سپاهان (ساعت 16:50) و تراکتورسازی – پیکان (ساعت 17)


تعداد بازدید :  360