شماره ۴۰۸ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۹ مهر
صفحه را ببند
حاشیه

عشوری و ماهینی به تراکتورسازی پیوستند
دو سرباز در دیار ستارخان
حسین ماهینی، مدافع ملی‌پوش پرسپولیس که از ابتدای فصل با مشکل نظام وظیفه روبه‌رو بوده و اخیرا به دلیل ابطال کارت معافیتش نمی‌توانست در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرد، تیم جدیدش را انتخاب کرد. او به همراه سینا عشوری، بازیکن پیشین ذوب‌آهن به‌عنوان بازیکن سرباز به تراکتورسازی پیوستند و شنیده می‌شود بازیکنان دیگری نیز که با این مشکل روبه‌رو هستند، به تراکتورسازی اضافه خواهند شد تا در نیم‌فصل دوم برای این تیم بازی کنند. البته سهمیه‌بندی این بازیکنان از سوی فدراسیون صورت گرفته و به نظر می‌رسد به‌دلیل حضور تراکتورسازی در جام باشگاه‌های آسیا بازیکنانی که از کیفیت بالاتری برخوردار هستند به این تیم تبریزی فرستاده می‌شوند، اگرچه شاید در ادامه این مسأله با اعتراض سایر مدعیان و همچنین ملوان دیگر تیم نظامی لیگ برتر همراه شود.

بیل، غایب بزرگ ال کلاسیکو
گرت بیل که‌ سال گذشته با گرانقیمت‌ترین قرارداد تاریخ فوتبال جهان به رئال‌مادرید پیوست، به دلیل مصدومیتی که در ترکیب تیم‌ملی کشورش(ولز) برایش رخ داده، علاوه بر این‌که قادر به همراهی تیمش در دیدار حساس فردا شب مقابل لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا نیست، ال‌کلاسیکوی هفته آینده را نیز از دست داد. قطعا او بزرگترین غایب این دیدار خواهد بود و آنچلوتی روی او حساب باز کرده بود اما رئال با توجه به خریدهای قابل توجهی که در ابتدای فصل داشته، شاید مشکل زیادی برای جایگزین کردن یک بازیکن بزرگ به جای بیل ندارد.

مرگ یک فوتبالیست در اثر شادی گل
پیتر بیاکسانگزوالا، بازیکن تیم بتالهم ونگتلانگ هند در دقیقه ۶۲بازی تیمش برابر چانماری‌وست پس از به‌ثمر رساندن گل تساوی یک حرکت تمرین نشده را انجام داد. او پس از گل خود پشتک وارو زد اما حرکتش چندان هوشمندانه نبود زیرا درجا از ناحیه لگن دچار شکستگی شد و آمبولانس به سرعت این ‌هافبک ۲۳ساله را به بیمارستان منتقل کرد. در حالی‌ که هواداران و بازیکنان تیم هندی به شدت نگران بودند، پس از 5روز مشخص شد که پزشکان از درمان وی عاجز مانده‌اند و این فوتبالیست جان‌به‌جان آفرین تسلیم کرد.


تعداد بازدید :  377