شماره ۴۰۸ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۹ مهر
صفحه را ببند
آژير

حادثه در زمان ترک سیگار
انفجار سیگار الکترونیکی مرد میانسال را راهی بیمارستان کرد
مرد 48 ساله انگلیسی وقتی تصمیم گرفت برای ترک سیگار از سیگارهای الکترونیکی استفاده کند دچار حادثه‌ای دردناک شد.
 این مرد که برای ترک اعتیاد از سیگار الکترونیکی استفاده می‌کرده به‌طور ناگهانی با انفجار این وسیله و پرتاب تراشه‌های آن به تمام بدن خود مواجه شد. وقتی وی به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت مشخص شد در بدن این مرد تعداد زیادی حفره به دلیل اصابت قسمت‌های داغ و سوزانی از این سیگار الکترونیکی بوجود آمده است و دچار جراحات پوستی خطرناکی شده که نیازمند به جراحی پیوند پوست است.
به گفته پزشکان، این مرد خوش‌شانس بوده چراکه اگر سیگار روی صورت او منفجر می‌شد حتما جانش را از دست می داد. همچنین کار‌شناسان اعلام کردند این وسیله به دلیل مشکلی که در باطری‌اش وجود داشته منفجر شده و این حادثه را رقم زده است. نکته قابل توجه این است که چندی پیش نیز در کشور انگلستان یک مرد ۶۹ ساله در اثر انفجار سیگار الکترونیکی جان خود را از دست داد.

سارق معلول و صد بار زندان
یک جوان انگلیسی که ‌سال گذشته در جریان یک سرقت ناکام دچار قطع نخاع شده بود دست از کارهای تبهکارانه خود برنداشت و در ‌سال جدید پلیس وی را به اتهام تیراندازی و فروش موادمخدر دستگیر کرد. وی به دادگاه فرستاده شد تا قاضی پس از بررسی شواهد و مدارک، این جوان شرور را به 11‌سال زندان محکوم کند. قاضی این پسر 27 ساله را برای صدمین بار به زندان انداخت تا دوران 11‌سال محکومیتش را پشت‌سر بگذارد.«دالان مادیگان» که درحال حاضر 27 ساله است، نخستین‌بار در 14 سالگی به اتهام شرارت و سرقت دستگیر شد و به جمع مجرمان سابقه‌دار پیوست. این خلافکار کم‌سن و‌ سال که روزی کوچکترین تبهکار انگلیس لقب گرفته بود، از سنین نوجوانی تاکنون 100 بار به اتهام‌های مختلف پشت میله‌های زندان افتاده است. دالان مادیگان‌ سال گذشته در جریان یکی از سرقت‌هایش تصادف هولناکی داشت که دچار
 قطع نخاع شد.

شیرهای فاسد به مقصد نرسید
افراد سودجویی که قصد داشتند 10 تن شیر فاسد و غیربهداشتی را وارد بازار فروش کنند توسط ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
سرهنگ علی‌اکبر خرمی فرمانده انتظامی بندرگز درباره این خبرگفت:  مأموران یگان امداد انتظامی روز گذشته با اجرای طرح مقطعی ایست بازرسی در پلیس راه «نوکنده» موفق به توقیف دو کامیونت حامل شیر فاسد و غیربهداشتی شدند.
وی در ادامه افزود:  در این عملیات بیش از 10 تن شیر فاسد و غیربهداشتی کشف و ضبط شد و همچنین دو نفر نیز دستگیر شدند. خودروهای توقیفی به همراه شیرهای فاسد تحویل اداره دامپزشکی شهرستان شد. این درحالی است که شهریور گذشته نیز دو خودروی حامل 13.5 تن شیر فاسد توسط مأموران یگان امداد انتظامی شهرستان بندرگز در ایست و بازرسی پلیس راه نوکنده کشف و ضبط شد.


تعداد بازدید :  375