شماره ۴۰۸ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۲۹ مهر
صفحه را ببند
پیام شهروند
سامانه پیام کوتاه : 3000097

  سلام. اگر یکی دو اسيدپاشي در آمريكا روي مي‌داد 20:30 صدبار خبر را تحليل می‌کرد و به خورد ما مي‌داد.
شهروند: خب بالاخره به وظيفه‌شان عمل مي‌كنند!
  دلار گران شده، اتومبيل گران شده، موادغذايي گران شده، كرايه خانه گران شده، زمين و مسكن گران شده، آب و برق گران شده، قطار و هواپيما گران شده و... آن وقت مي‌فرمايند تورم پايين آمده! اين تورم كجا آمده پايين تا ما بريم از نزديك باهاش آشنا شويم؟!
شهروند: اگر دلار ارزان هم شود بعيد است قيمت‌ها پايين بيايد ولي دوست عزيز! منظور آقايان از اين‌كه تورم كاهش يافته به‌معني ارزان شدن كالاها نيست. منظور اين است كه رشد قيمت‌ها كند شده است.
 رئيس كميسيون اقتصادي مجلس گفته‌اند حداكثر ساعت كار مفيد در كشور 25 دقيقه است! پس معلوم شد شاغلين دستگاه‌هاي دولتي و شبه‌دولتي چرا اين‌قدر خسته به نظر مي‌رسند و با ارباب‌رجوع عصبي برخورد كرده و كار امروز را به فردا مي‌اندازند، پيشنهاد مي‌شود 20 دقيقه از اين 25 دقيقه كار را هم مرخصي بدهند و به فكر سلامتي شاغلان باشند!
شهروند: خب آخر بيكاري هم خسته‌كننده است و براي آدم اعصاب نمي‌گذارد!
  در ستون «پيام شهروند» خواننده‌اي گلايه كرده بود كه چرا مردم احمدي‌نژاد را فراموش كرده‌اند! بايد عرض كنم ما هر روز كه به خريد مي‌رويم و يادمان مي‌آيد قيمت‌ها قبل از ايشان چند بود و در 8 سال زعامت ايشان به كجا كشيد، و چه بر سر اقتصاد كشور آمد ايشان را به ياد مي‌آوريم و تا آن‌جا كه در توان داريم دعا مي‌كنيم!
شهروند: راستي آب و هوا چطور است؟!
 سلام. نمي‌دانم شما سريال «رهايي» مربوط به نيروي انتظامي را ديديد يا نه؟ سوال اين‌جاست كه پليس ما چرا اين همه تجهيزات و نيروهاي كارآمد را در مرزهاي كشور مستقر نمي‌كند تا كشورمان از اشرار درامان باشد و آسيب نبيند؟
شهروند: بالاخره هم شهرهاي ما به امنيت نياز دارند و هم مرزها و نيروهاي امنيتي و انتظامي و نظامي توان خود را براي اين مهم به‌كار مي‌برند.


تعداد بازدید :  348