حاشیه
 

 

اینبار گل‌گهر شگفتی‌ساز شد
سپاهان هم از جام حذفی کنار رفت
در ادامه مرحله یک شانزدهم جام‌حذفی فوتبال تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر و در حضور حدود 3‌هزار تماشاگر به مصاف تیم گل گهر سیرجان رفت که مسابقه در طول 90 دقیقه وقت قانونی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید و بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد. در دقیقه 105 مختار جمعه‌زاده از روی نقطه پنالتی گل تیم گل‌گهر سیرجان را به ثمر رساند.در دیگر بازی تیم نفت تهران میهمان استقلال اهواز بود که شاگردان علیرضا منصوریان با یک گل به برتری رسیدند و حریف شهرداری اردبیل در مرحله بعد شدند.

دعوت باشگاه هنرمندان از پیشکسوتان رئال
فیگو و کارلوس به تهران می‌آیند
بعد از حاشیه‌های متعددی که پیرامون دیدار مسئولان باشگاه پرسپولیس با مدیران رئال‌مادرید پیش آمد، دوباره بحث حضور رئالی‌ها در ایران داغ شده است. ماجرا از این قرار است که باشگاه هنرمندان ایران به مدیرعاملی حسین یاریار از مدت‌ها پیش با مسئولان باشگاه رئال رایزنی‌هایی را انجام داده تا پیشکسوتان این باشگاه برای انجام دیداری دوستانه با تیم هنرمندان راهی تهران شوند. این تیم 27 آبانماه به تهران سفر می‌کند. در این سفر ستارگانی همچون لوییس فیگو، روبرتو کارلوس و میشل سالگادو تیم پیشکسوتان رئال را همراهی خواهند کرد.

حذف پولادی از فوتبال ایران
مهرداد پولادی که اخیرا کارت معافیتش از سوی سازمان نظام وظیفه باطل شده و بدون توجه به این مسأله با تیم الشحانیه قطر قرارداد همکاری امضا کرده، وضع مبهمی دارد. این بازیکن که تاکنون به احضار نظام وظیفه نیز برای حضور در ایران و روشن کردن وضع سربازی‌اش توجهی نداشته، انگار کم‌کم نامش از فوتبال ایران حذف می‌شود. روز گذشته سردار باران چشمه طی اظهارنظری اعلام کرد که پولادی دیگر حق حضور در تیم‌ملی را نیز ندارد و از طرفی کفاشیان نیز با تأیید این مسأله از پولادی خواست هرچه سریعتر به ایران برگردد:  « او باید هر چه سریعتر برای رفع مشکل خود به نظام وظیفه مراجعه کند و تا زمانی‌که وضع پولادی روشن نشود وی حق همراهی تیم‌ملی را ندارد.»

افتخاری دیگر برای والیبال ایران
معروف و موسوی در تیم رویایی جهان
والیبال اگرچه یک بازی تیمی است اما عملکرد تک ستاره‌ها می‌تواند هر تیمی را به موفقیت برساند. موفقیت‌های اخیر تیم‌ملی والیبال ایران در سطح جهان حاصل سال‌ها کار و تلاش در این رشته بوده است اما نباید از عملکرد خوب چند بازیکن تیم‌ملی ازجمله سعید معروف و محمد موسوی نیز به‌سادگی عبور کرد. روز گذشته فدراسیون جهانی والیبال نیز تیم رویایی والیبال جهان در‌سال 2014 را اعلام کرد که در این تیم نام معروف کاپیتان و پاسور و موسوی مدافع روی تور تیم ایران هم وجود دارد.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/9876/حاشیه