پیام شهروند
 
سامانه پیام کوتاه : 3000097
 

   باسلام به مسئولان و تهیه‌کنندگان محترم روزنامه خوب «شهروند». بنده کوچک شما محمد رشیدی هستم از روستای صفرابسته از توابع شهرستان آستان‌اشرفیه استان گیلان. می‌خواستم از مسئولان اجرایی روزنامه «شهروند» خواهش کنم که قسمت صفحه اقتصادی روزنامه را بیشتر کنند. با تشکر
شهروند: از لطف شما سپاسگزاریم ولی در شرایط فعلی بیشتر از 3صفحه نمی‌توانیم به اقتصاد اختصاص دهیم اگر شرایط فراهم شد به دیده منت.
  با درود و سلام فراوان به سردبیر و کارکنان شریف و بزرگوار روزنامه وزین شهروند و اعضای متعهد هلال‌احمر ایران. گویا برای مدیران شرح وظایف تعیین نمی‌شود که در حیطه تعهدات و انجام وظایف بی‌پروا خلاف قانون رفتار می‌کنند و امانتداری و تقوا را دور می‌زنند و هر روز تشویشی بر اذهان وارد می‌سازند، تخریب چهل ستون، دریافت مجوز کارخانه رب گوجه‌فرنگی در نزدیکی پاسارگاد، تاخیر در پرداخت سود سهام عدالت، جلوگیری از حمل ادوات موسیقیایی استاد حسین علیزاده در هواپیما، اهدای بورسیه به فرزندان روسا و مهمتر از آن عدم پاسخگویی و بی‌توجهی به رسانه‌های نوشتاری... گویا بهترین گزینه، انتخاب افراد قانونمدار و متعهد با حدود اختیارات مشخص در زمان معین و عدم عدول از اختیارات به معنی جایگزینی بهتر می‌باشد.
ناصر وجدانی- تهران
شهروند: شرح وظایف برای مدیران تعیین می‌شود ولی ظاهرا پای نظارت قاطع در کشور می‌لنگد!
  باسلام و درود فراوان خدمت استاد بزرگوار جناب آقای محمدمهدی ‌پورمحمدی و تشکر از ایشان به خاطر شهامت و صداقت و روشنگری در مسایل اجتماعی و با آرزوی سلامتی همه همکاران خوبتان در روزنامه وزین شهروند.
شهروند: سپاس بی‌کران.
  اخبار اسیدپاشی اصفهان خیلی نگران‌کننده و دلخراش است واقعا در این جامعه چه خبر است چرا با این جانی‌های روانی برخورد قاطعی صورت نمی‌گیرد؟
شهروند: هنوز ابعاد ماجرا روشن نیست. امیدواریم پلیس هرچه سریع‌تر این جانی‌ها را دستگیر کند.
 هیچ چیز به اندازه این اختلاف طبقاتی مردم را آزار نمی‌دهد. آخر چه شد که در این 4-3 سال اخیر یک عده این قدر پولدار شدند؟
شهروند: واقعا نمی‌دانید چه شد؟! یا می‌خواهید از زبان ما حرف بکشید؟! هیچی قربان مشتی رانت‌خوار بی‌هیچ نظارتی سوار مرکب مراد شدند و تاختند!

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/9839/پیام-شهروند