انتصاب مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر خوزستان
 

 

آیت‌الله سید‌علی غیوری، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال‌احمر در حکمی «حجت‌الاسلام قربانعلی سعادت‌‌نیا» را به سمت مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان به مدت دو‌سال منصوب کرد.
در متن این حکم آمده است: «نظر به مسئولیت‌های خطیر حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران و نقش موثر و حساس آن در تحقق بخشیدن به اهداف مقدس جمعیت و لزوم انجام وظایف و ماموریت‌های محوله در راستای منویات و وصایای حضرت امام‌خمینی ‌(قدس‌سره‌الشریف) و تدابیر و رهنمود‌های مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (دام‌ظله‌العالی)، با توجه به سوابق درخشان و تجارب موثر و مفیدی که دارید، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان به مدت دو‌سال منصوب می‌نمایم.
اهم وظایف آن نمایندگی، گسترش معارف و فرهنگ سازمانی، تحکیم پایه‌های اعتقادی، معنوی و اخلاقی مدیران، کارکنان، جوانان، امدادگران و داوطلبان جمعیت، تقویت ارزش‌های اسلامی و انقلابی و نظارت بر امور جمعیت استان به منظور رعایت موازین شرع مقدس می‌باشد.
امید است با استعانت از خداوند متعال و نصب‌العین قراردادن تقوی، تحت عنایات حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) و تلاش و کوشش مضاعف با هماهنگی کامل حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در مرکز و همکاری متقابل جمعیت استان در انجام وظایف و مسئولیت‌های محوله موفق و موید باشید. ان‌شاء‌الله.»

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/9794/انتصاب-مسئول-دفتر-نمایندگی-ولی‌فقیه-در-جمعیت-هلال‌احمر-خوزستان