خارج از گود‌
 

 

بازیکن تیم‌ملی پاناما به قتل رسید|  پلیس پاناما اعلام کرد آمیلکار هنریکس،‌هافبک تیم‌ملی فوتبال این کشور در استان کولون پاناما به ضرب گلوله کشته شده است. براساس اعلام پلیس پاناما، این بازیکن 33 ساله هنگام ترک خانه‌اش از سوی مردی ناشناس مورد ضرب چند گلوله قرار گرفته است. در این حادثه دو نفر دیگر هم مجروح شده‌اند. پس از بروز این حادثه هنریکس به بیمارستانی در همان نزدیکی منتقل شد و در همان جا درگذشت.
تقدیر از بهترین بازیکنان آسیا در فدراسیون|  علی کفاشیان، سرپرست کمیته فوتسال طی مراسمی از علی اصغر حسن‌زاده به‌عنوان بهترین بازیکن فوتسالیست آسیا تجلیل کرد. کفاشیان درباره این مراسم گفت: «به عنوان بهترین بازیکن‌سال فوتسال آسیا به علی‌اصغر حسن‌زاده طی برگزاری مراسمی لوحی اهدا شد. در نظر داریم از تمامی بازیکنان تیم‌ملی فوتسال تقدیر کرده و پاداشی را نیز برای آنها در نظر گرفته‌ایم. کنفدراسیون فوتبال آسیا با اهداء لوحی از ما خواست تا از بهترین بازیکن فوتسال آسیا در‌سال 2016 تقدیر کنیم.»
سومی تیم بسکتبال 3 نفره بانوان در قزاقستان|  تیم‌ملی بسکتبال سه نفره بانوان ایران روز گذشته در دیدار چهارم خود در تورنمنت قزاقستان به مصاف تیم روسیه رفت و با نتیجه ۲۱ بر ۱۸ مغلوب این تیم شد تا از رسیدن به فینال رقابت‌ها باز بماند.  در مرحله پلی‌اف نیز تیم ازبکستان مقابل ایران بازی نکرد تا ایران مقام سوم تورنمنت قزاقستان را به دست آورد. پیش از این تیم ایران تیم‌های قزاقستان، ازبکستان و قرقیزستان را از پیش‌رو برداشته بود.
صدور ویزای باهاما برای ملی‌پوشان|  بنا به اعلام رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی ویزای کشور باهاما برای ملی‌پوشان این رشته صادر شده و آنها بدون مشکل راهی جام‌جهانی خواهند شد. پریا شهریاری دراین‌باره گفت: «با توجه به شرایط خاص جغرافیایی کشور باهاما از همان ابتدا می‌دانستیم که اعزام تیم به این کشور آسان نخواهد بود. به‌خصوص که پیش از این با مشکل حادی برای حضور در مراسم قرعه‌کشی جام‌جهانی در باهاما مواجه شده بودیم. خوشبختانه اقدامات ما نهایتاً روز گذشته به سرانجام رسید و تیم‌ملی فوتبال ساحلی روز سه‌شنبه همین هفته تهران را به مقصد استانبول ترک خواهد کرد تا از آن‌جا به باهاما سفر کنیم.»


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/97171/خارج-از-گود‌