آژير
 

 

احضار هیأت‌مدیره ساختمان پلاسکو به دادسرا
در پی حادثه ریزش ساختمان پلاسکو، اعضای هیأت‌مدیره ساختمان پلاسکو به دادسرا احضار شدند. معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران صبح روز یکشنبه  اعضای هیأت‌مدیره ساختمان پلاسکو را برای بررسی عدم توجه به اخطارهای آتش‌نشانی به دادسرا احضار کرد. این گزارش حاکی از آن است که بیش از ٢٠بار در طول سال‌های گذشته به این ساختمان درخصوص موضوعات مختلف ایمنی تذکر داده و به صورت مکتوب نامه زده شده بود اما هیأت‌مدیره این ساختمان توجهی به این موضوع نکردند.

امدادرسانی به بیش از 15 حادثه‌دیده بارندگی

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر چابهار از امدادرسانی به بیش از 15 حادثه‌دیده بارندگی در 10 منزل مسکونی خبر داد. بر اثر بارش باران و آبگرفتگی شدید معابر و برخی خانه‌ها، 10 خانه مسکونی در شهرستان چابهار دچار آبگرفتگی شد. در بارندگی اخیر، ۵ حریق واحد مسکونی بر اثر اتصالات ناشی از بارش و ۲ مورد گرفتار شدن خودرو در آب کمک‌رسانی شد. روز جمعه بارش باران در شهرستان چابهار باعت آبگرفتگی شدید معابر، اختلال در تردد وسایل نقلیه، آمدوشد شهروندان و آبگرفتگی برخی منازل این شهرستان شد.

مسمومیت 40 دانش‌آموز مدرسه شبانه‌روزی

40 دانش‌آموز به علت سرگیجه و حالت تهوع با آمبولانس و خودرو‌های روستا مراوه تپه به بیمارستان منتقل شدند. این حادثه دریک مدرسه شبانه‌روزی و دریک طبقه از این مدرسه اتفاق افتاد که همه آنها تحت مداوا قرار گرفتند و تنها دونفر از دانش‌آموزان وضع وخیم‌تری دارند که اقدامات درمانی روی آنها درحال انجام است. مدیرکل‌ آموزش ‌و پرورش گلستان با اعلام این خبر، گفت: چون این مسمومیت دریک طبقه بوده و احتمال مسمومیت غذایی بسیار کم است، اما علت مسمومیت درحال بررسی است.

دستگیری جاعلان 36‌میلیون‌تومانی در خاش
دو جاعل حرفه‌ای اسناد و مدارک با 36‌میلیون تومان کلاهبرداری در دام ماموران پلیس خاش گرفتار شدند. ماموران انتظامی پلیس آگاهی این شهرستان در پی دریافت گزارشی مبنی براینکه افراد سودجو با جعل مدارک، امضا و دفترچه‌های بیمه اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.   
ماموران پلیس در پایش‌های تخصصی و اشراف اطلاعاتی دو متهم را در این رابطه در شهرستان خاش شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.   
این متهمان در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس به جعل امضای یک زن و اخذ 30‌میلیون تومان دیه شوهر این زن از یکی از شرکت‌های بیمه و همچنین یک کلاهبرداری چک به مبلغ 6‌میلیون تومان اعتراف کردند.   فرمانده انتظامی شهرستان خاش با اشاره به اینكه تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد، به شهروندان توصیه كرد فریب افرادی كه اقدام به جعل اسناد و مدارك هویتی می‌كنند را نخورند و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/89843/آژير