... کاهش محسوس دمای هوا
 

 

بر طبق پیش‌بینی‌ها از روز گذشته شاهد بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد در استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل، خراسان رضوی و شهرهای شمالی آذربایجان‌شرقی بوده‌ایم و بررسی سامانه‌های هوا‌شناسی نشان می‌دهد که از امروز پنجشنبه، بارش‌ها به صورت پراکنده و خفیف در استان‌های اردبیل، گیلان و مازندران آغاز می‌شود و از روز جمعه نیز در غرب سواحل دریای خزر بارش باران را خواهیم داشت.
همچنین طی 2 روز آینده در پاره‌ای از نقاط استان‌های هرمزگان، کرمان و سیستان‌وبلوچستان افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد قابل پیش‌بینی است و در شرق کشور به‌ویژه منطقه زابل وزش باد شدید و گرد و خاک دور از انتظار نیست. به گزارش سازمان هوا‌شناسی کشور، در ساعات بعدازظهر به سبب وزش باد شدید در جنوب سمنان و استان قم، شاهد پدیده باد و گردوخاک در استان‌های تهران، البرز و مرکزی خواهیم بود و دریای خزر و خلیج‌فارس نیز در این مدت مواج می‌شود.
کمینه و بیشینه هوای تهران امروز پنجشنبه به ۱۱تا ۲۳ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد و نقشه‌های هوا‌شناسی نشان می‌دهند، آسمان تهران نیز در این روز کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی و گاهی با وزش باد خواهد بود.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/8930/-کاهش-محسوس-دمای-هوا