آژیر
 

 

۳۶ سیل‌زده نجات یافتند
جاری شدن سیلاب در مازندران
بارش شدید باران در استان مازندران موجب آبگرفتگی معابر و به‌راه‌افتادن سیلاب در قائمشهر و بابل شد.حسین درخشان سخنگوی سازمان امداد و نجات هلال‌احمر گفت: امدادگران 16 نفر را که در قائم‌شهر دچار حادثه و سیل‌زدگی شده بودند نجات داده و به مناطق امن منتقل کردند.
به گفته وی در بابل نیز 20 نفر توسط امدادگران از سیلاب بیرون کشیده شده و به مناطق امن منتقل شدند.درخشان همچنین به کمک امداد و نجات به سایر دستگاه‌ها درخصوص تخلیه آب از منازل اشاره کرد و گفت: خوشبختانه کسی در قائمشهر و بابل نیاز به اسکان اضطراری پیدا نکرد.

نجات 4 پسربچه از ارتفاعات كرمان
چهار پسربچه گرفتار در دامنه کوه‌های مسجد صاحب‌الزمان(عج) کرمان نجات یافتند. ساعت 16:33عصر روز گذشته در پی تماس با مرکز پیام سازمان و اعلام‌ گیر کردن چهار پسربچه در دامنه کوه واقع در کوه‌های مسجد صاحب‌الزمان(عج) بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه شماره 5 و 6 به محل حادثه اعزام شدند.
براساس این گزارش آتش‌نشانان با تجهیزات کوهنوردی نسبت به پايین آوردن این افراد اقدام کردند که خوشبختانه در سلامت کامل به سر می‌برند. در پی این عملیات مرکز فرماندهی همچنین از اطفای حریق یک واحد مسکونی در بلوار شیراز در ساعت 19:26 توسط ایستگاه شماره 2 و 4 خبر داد.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/8910/آژیر