به گزارش روابط عمومی بانک رفاه، دکتر محمدعلی سهمانی با بیان این مطالب، افزود: هنگام مراجعه مشتري به شعبه بايد تمامي نيازهاي پولي، مالي، سرمايه گذاري و مشاوره ای او به صورت كامل برطرف شود. مديرعامل بانک رفاه در ادامه برخی از چالش های موجود در نظام بانکی را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: وجود طيف متنوع مشتريان و مخاطبان نظام بانكي و ضرورت تعريف و ارائه خدمات مورد نياز آنها يكي از موضوعات مهم و از چالش هاي نظام بانكي است. نظام بانكي و از جمله بانك رفاه بايد بتواند با طبقه بندي درست مشتريان، خدمات مورد نياز هر بخش را طراحي و ارائه كند. دكتر سهماني ساختار و مدل كسب و كار بانك ها و از جمله بانك رفاه را ديگر چالش موجود عنوان كرد و يادآور شد: بايد ساختار بانكها از جمله بانك رفاه مشتري محور باشد. وی با اشاره به حساسيت ويژه صنعت بانكداري و رقابت فزاينده در اين صنعت، خاطر نشان ساخت، براي ارتقا و تعالي خود و همچنين توفيق بيشتر در خدمت رساني به ذي نفعان بايد از فن آوريهاي نوين، علوم جديد و همچنين کارکنان دانشی نهایت استفاده را ببريم.