فروش بلیت‌های «می‌سی‌سی‌پی نشسته میمیرد» تا روز آخر
 
تئاتر رکورد می‌زند
 

 

شهروند|  بلیت‌های نمایش می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد تا آخرین روز اجرا فروخته شد. با وجود مدون نبودن میزان فروش بلیت در تئاتر ایران به نظر می‌رسد استقبال از نمایش «می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد» تا به آن حد بوده که حالا باید این نمایش را پرمخاطب‌ترین نمایش تاریخ تئاتر ایران به حساب آورد.
براساس اطلاعات موجود، نمایش رضا حداد با 30 اجرا تا پیش از این رکورد فروش تاریخ تئاتر کشور را نیز از آن خود کرده بود. آن روزها نام نمایش حداد بر سر زبان‌ها بود که کسی فکرش را هم نمی‌کرد به این زودی‌ها بشود آن رکورد را با درنظر گرفتن تمام محدودیت‌هایی که درهنر نمایش ایران وجود دارد، جابه‌جا کرد. «آمدیم نبودید رفتیم»، حالا باید با اختلافی فاحش جای خودش را به «می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد» بدهد. استقبال از این نمایش به کارگردانی و طراحی همایون غنی‌زاده تا به آن حد بود که بلیت‌های این نمایش تا 30 آذر به‌طور کامل به فروش رفت.
محمد قدس مدیر تولید و مجری طرح می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد، درباره روزهای پایانی این نمایش به «شهروند» گفت: بلیت‌های نمایش ما برای 10 اجرای باقیمانده به‌طور کامل به فروش رسیده است. حدود ٨هزار تماشاگر پیشاپيش بليت نمایش را خریده‌اند و ما این 8‌هزار بلیت را برای روزهای پیش‌رو فروخته‌ایم. درخواست تمديد از طرف تماشاگران و علاقه‌مندان به تالار وحدت بسيار زياد است. مجری طرح نمایش می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد، در ادامه اعلام کرد: با اين‌كه بليت‌ها فروش رفته اما كماكان هرشب تعداد زيادي تماشاگر براي خريد بليت به صورت حضوري به در ورودی سالن مراجعه مي‌كنند. می‌خواهم از این عزیزان خواهش کنم این کار را انجام ندهند، چون امکان فروش بلیت به هیچ عنوان به صورت حضوری وجود ندارد.
براساس اعلام قدس حدود یک‌ميليارد و800ميليون تومان تا اين لحظه فروش كل كار است و این یعنی تماشاگران کار آخر غنی‌زاده به مرز 40‌هزار نفر رسیده است.
دوره اجرای این نمایش از دوره اجرا از 25 مهر در تالار وحدت آغاز شد و تا تقریبا هر هفته بلیت‌های یک هفته بعد هم به صورت کامل فروخته شد.
دراین نمایش ویشکا آسایش ایفاگر نقش آناستازیاست و سجاد افشاریان در نقش وزیر، بابک حمیدیان در نقش اوبلوهه، سیامک صفری در نقش می‌سی‌سی‌پی، همایون غنی‌زاده درنقش لئون/ صدای کارگردان، داریوش موفق درنقش سن کلود ازجمله بازیگران نمایش هستند.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/84794/تئاتر-رکورد-می‌زند