پاپاراتزی
 

 

نامزدهای جایزه سطل زباله طلایی
نامزدهای دریافت جایزه «سطل زباله طلایی» فوتبال ایتالیا که هر ساله به بدترین بازیکن سری A اهدا می‌شود معرفی شدند که در این فهرست نام بازیکنانی مانند هرناندس،‌ هافبک لاتزیو، راول موریسون‌هافبک انگلیسی لاتزیو و جفری کندوگبیا مدافع فرانسوی اینتر دیده می‌شود.

نفس بازیکن لیگ‌یکی بند آمد
معین راشدی بازیکن استقلال اهواز در جریان بازی با خیبر خرم آباد نقش بر زمین شد. بلافاصله بعد از این اتفاق داور بازی را قطع کرد و تیم پزشکی حاضر در ورزشگاه دستور انتقال این بازیکن به بیمارستان را داد تا از بروز هر گونه حادثه تلخی جلوگیری شود. ظاهرا مشکلات تنفسی که برای این بازیکن ایجاد شده بود منجر شد که بدون برخورد به بازیکنی نقش بر زمین شود و بعد از معاینات اولیه و همچنین مراقبت‌های ویژه از معین راشدی گروه پزشکی اعلام کرد خطر خاصی این بازیکن را تهدید نمی‌کند و وی می‌تواند به همراه این تیم به اهواز برگردد. گفته می‌شود در فصل جاری مشکل قلبی چند بازیکن گزارش شده است.

اتهام کم‌فروشی به کشتی‌گیران
تیم بیمه‌رازی به‌عنوان نماینده ایران در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان شرکت کرد و عنوان نایب‌قهرمانی را به‌دست آورد. بعد از این مسابقات دبیر فدراسیون کشتی به برخی نفرات بیمه‌رازی اتهام کم‌فروشی زد. رضا لایق دراین‌باره گفته است: «به اعتقاد من عملکرد ضعیف ما باعث شد تیم آمریکایی به‌عنوان قهرمانی این رقابت‌ها برسد و چند کشتی‌گیر ما در دیدار فینال کم فروشی کردند و باعث شدند این شکست تلخ رقم بخورد. کشتی‌گیرانی همچون‌هادی، افضلی و کریمی نباید تا این حد بد کشتی می‌گرفتند و باید عملکرد آنها در این مسابقات به دقت مورد بررسی قرار گیرد. مثلا پرویز‌هادی کشتی را جدی نگرفت و باید عملکردش بررسی شود.»

هافبک پرسپولیس مدل شد
محسن مسلمان،‌هافبک تیم پرسپولیس به‌عنوان مدل یکی از برندهای صنعت پوشاک که شعبه مرکزی آن در خیابان پاسداران تهران واقع شده، مشغول به فعالیت شد. او در کنار محسن میری (همسر روناک یونسی) به‌عنوان مدل لباس‌های اسپورت در این کمپانی کار تبلیغات را آغاز کرده است.

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/84141/پاپاراتزی