دونالد ترامپ:
 
براندازی حکومت‌ها را متوقف خواهم کرد
 

 

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا در شهر سینسیناتی، واقع در ایالت اوهایو در جمع طرفداران خود سخنرانی کرد. این سخنرانی در ادامه تور «سپاسگزاری» ترامپ است که همین روز در ایالت ایندیانا آغاز شد.   به گزارش «انتخاب»، او گفت از همه شرکت‌ها می‌خواهد که مشاغل خود را در آمریکا نگه دارند و آمریکا را محیطی خوب برای شرکت‌ها و کارگران می‌کند. ترامپ گفت ما کشور را متحد می‌کنیم و برای اینکار زمینه‌های مشترک پیدا خواهیم کرد و کار را درست انجام خواهیم داد. او گفت از همه مهم‌تر این است که آمریکا دوباره بردن را شروع می‌کند. او گفت به مهاجرت غیرقانونی پایان خواهیم داد. ترامپ گفت از کنگره می‌خواهد قوانین ویزا را به نفع کارگران آمریکایی تغییر دهد. او ضمن اشاره به کشورهای خاورمیانه و بی ثباتی در آن‌جا گفت مهاجرت به آمریکا را از کشورهایی که نمی‌توان سابقه مهاجرانشان را بررسی کرد، متوقف می‌کند.
او گفت امن نگه داشتن آمریکا اولویت او است. او گفت هر چه بتوانیم انجام می‌دهیم تا تروریسم را بیرون از آمریکا نگه داریم. او گفت مردم از مناطق مختلف خاورمیانه راهی این کشور شده‌اند که ما نمی‌دانیم آنها چه کسانی هستند، و کافیست به اتفاقی که در ایالت شما افتاد بنگرید. ترامپ گفت بیمه اوباکر را ملغی می‌کنیم و آن را با چیز دیگری جایگزین می‌کنیم. ترامپ گفت با کنگره برای این‌که بیمه در دسترس همه کودکان باشد، همکاری می‌کند. دونالد ترامپ در بخش دیگری از سخنانش گفت ما در پی استقلال انرژی خواهیم بود و در بخش‌های زغال سنگ و نفت شیل فعال خواهیم بود. او گفت درخصوص زیرساخت‌ها، جاده‌ها، تونل‌ها و فرودگاه‌های ...جدید خواهیم ساخت. او گفت جنس آمریکایی بخرید و آمریکایی استخدام کنید. او گفت تغییرات سریع خواهد بود. در حوزه دفاعی، ترامپ گفت ما خواهان ارتشی قوی هستیم اما نمی‌خواهیم از ارتش استفاده کنیم، با این حال می‌خواهیم داعش را نابود کنیم. دونالد ترامپ گفت سیاست جدیدی را در حوزه سیاست خارجی خواهیم داشت. سیاست ما این است؛ براندازی حکومت‌ها را متوقف می‌کنیم، هدف ما ثبات است نه ایجاد آشوب. هدف ما ساخت کشورمان است. ترامپ گفت تنها ۶‌هزار‌میلیارد دلار در خاورمیانه هزینه کرده‌ایم و وضع آن‌جا از همیشه بدتر است. او گفت با هرکشوری که داعش و تروریسم را بخواهد نابود کند، متحد می‌شویم.
تور «سپاسگزاری» ترامپ اولین سفری است که او پس از پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا انجام می‌دهد و حالت تبلیغاتی نیز دارد. ایالت اوهایو در پیروزی ترامپ نقش مهمی داشت.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/84128/براندازی-حکومت‌ها-را-متوقف-خواهم-کرد