ویترین خانواده
 

 

سکه ۹‌هزار تومان گران شد
ایسنا|  در بازار طلا روز گذشته سکه 9‌هزارتومان گران شد و این اتفاق درحالی افتاد که رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر پیش‌بینی کرده است در روزهای آینده قیمت جهانی طلا با تغییری روبه‌رو نباشد. محمد کشتی‌آرای به ایسنا گفت: به احتمال زیاد در بازار طلا آرامش برقرار می‌شود. گفتنی است، وضع بازار جهانی طلا تقریبا سه هفته پیاپی است که رو به کاهش است و همچنین معمولا بالارفتن قیمت نفت معادل کاهش ارزش دلار است و زمانی که ارزش دلار کاهش پیدا می‌کند، قیمت طلا بالا می‌رود اما بعد از انتخابات آمریکا در سه هفته اخیر قیمت جهانی طلا سیر نزولی پیدا کرد.

بازار سیاه کارت‌ تلفن صحت ندارد
ایرنا|  سخنگوی مخابرات تهران خریدوفروش کارت‌های تلفن همگانی را به قیمت بالاتر از رقم درج‌شده روی این کارت‌ها تکذیب کرد. محمدرضا بیدخام گفت: قیمت هرکارت روی آن درج شده است، بنابراین نمی‌توان آنها را بیش از این قیمت، خرید یا فروخت. به گفته بیدخام اکنون هیچ‌گونه کمبودی کارت تلفن درسطح شهر وجود ندارد.

قیمت مرکبات به نصف رسید
تسنیم|  مشکل میوه شب یلدا و عید نداریم. این موضوعی است که رئیس سابق اتحادیه باغداران مجتبی شادلو،  مطرح کرده و به تسنیم گفته است؛ هفته گذشته به دلیل برداشت نکردن مرکبات، بازار دچار تشنج شد ولی امروز براساس رصد قیمت‌ها، مرکبات ازجمله پرتقال و نارنگی، در بازار با فراوانی روبه‌رو شده است، بنابراین برای شب یلدا بازار هیچ مشکلی نخواهد داشت. گفتنی است، قیمت مرکبات 50‌ درصد نسبت به هفته گذشته ارزان شده است.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/84068/ویترین-خانواده