استاندار يزد:
 
هلال‌احمر از ظرفيت سازمان‌هاي مردم‌نهاد استفاده كند
 

 

شهروند|  استاندار يزد در ديدار با رئيس سازمان داوطلبان جمعيت هلال‌احمر گفت: شايسته است كه هلال‌احمر در برنامه‌هاي خود از ظرفيت سازمان‌هاي مردم‌نهاد و مشاركت مردم، استفاده كند.
 رئيس سازمان داوطلبان جمعيت هلال‌احمر به همراه مديرعامل جمعيت هلال‌احمر استان با استاندار يزد ديدار و گفت‌وگو كردند. استاندار يزد در اين ديدار با اشاره به فعاليت‌هاي خوب جمعيت هلال‌احمر گفت: شايسته است همان‌طور كه دولت تدبير و اميد به سازمان‌هاي مردم‌نهاد توجه ويژه‌اي داشته، اين جمعيت نيز به نقش مردم در برنامه‌هاي هلال‌احمر و مشاركت تشكل‌هاي اجتماعي توجه داشته باشد.
سيدمحمد ميرمحمدي افزود: اينكه حوزه سلامت نيز مورد توجه جمعيت هلال‌احمر قرار دارد، بسيار ارزشمند است اما ضروري است دركنار سلامت جسمي به سلامت رواني افراد و جامعه هدف نيز توجه كنيم.
استاندار یزد يكي از نيازهاي كنوني كشور را نشاط اجتماعي دانست و ادامه داد: بايد در اين زمينه با مشاركت مردم كوشش بيشتري انجام دهيم تا سلامت رواني جامعه تقويت شود.
فرحناز رافع؛ رئيس سازمان داوطلبان جمعيت هلال‌احمر كشور نيز در اين ديدار ضمن ارایه گزارشي از فعاليت‌هاي اين سازمان گفت: كاروان سلامت و اميد با ابتكار سازمان داوطلبان جمعيت هلال‌احمر آغاز به فعاليت كرده و قصد دارد در آينده‌‌اي نزديك به استان يزد سفر كند.
رافع افزود: راه‌اندازي خانه سلامت به‌ منظور پيشگيري از بيماري‌هاي قلبي، عروقي، ديابت و سرطان‌هاي شايع در زنان و مردان و اطلاع‌رساني در زمينه تغذيه سالم و تغذيه سالمندان از ديگر اقدامات كاروان سلامت و اميد در هر استان
خواهد بود.
لازم به ذکر است؛ رئيس سازمان داوطلبان جمعيت هلال‌احمر در ديدار جداگانه‌اي با محمدعلي طالبي؛ معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار به تشريح اهداف و برنامه‌هاي كاروان سلامت و اميد در استان‌ها پرداخت.

 


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/81167/هلال‌احمر-از-ظرفيت -سازمان‌هاي-مردم‌نهاد-استفاده-كند