هلال‌احمری‌ها به ‌مناسبت سالروز تأسیس سازمان جوانان خون اهدا کردند
 
هدیه سرخ هلالی‌ها به مددجویان
 

 

شهروند|  پرسنل ستادی سازمان جوانان هلال‌احمر و اعضای جوان به همراه مسئولان حوزه جوانان هلال‌احمر سراسر کشور، همزمان با سومین روز از گرامیداشت شصت‌ونهمین سالروز تأسیس سازمان جوانان با حضور در پایگاه‌های انتقال خون، در امر خداپسندانه اهدای خون مشارکت کردند. صبح روز گذشته همزمان با شصت‌ونهمین سالروز تأسیس سازمان جوانان، دکتر حبیبی؛ رئیس سازمان جوانان و معاون جوانان و دانشجویی سازمان به همراه جمعی از کارکنان ستادی با حضور در پایگاه انتقال خون همراه با جوانان سراسر کشور درطرح اهدای خون شرکت کردند.
اهدای خون توسط اعضای هلال‌احمر سمنان
رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان سمنان از مشارکت اعضای جوان درشاخه‌های مختلف این شهرستان در امر خداپسندانه اهدای خون برای بیماران نیازمند خبر داد. عزیزاله مختاریان دراین‌باره گفت: به مناسبت سالروز تشکیل سازمان جوانان هلال‌احمر و برای بزرگداشت این روز ۶۰نفر از جوانان عضو هلال‌احمر شهرستان با حضور در پایگاه انتقال خون اقدام به این امر خداپسندانه کردند. وی افزود: هدف از اجرای این طرح فراهم‌کردن خون و فرآورده‌های خونی سالم برای بیماران نیازمند، افزایش میزان فعالیت و اجرای برنامه‌های خیرخواهانه در کمک به همنوع و تقویت حس نوعدوستی درکمک به بیماران دردمند و بالابردن حس مسئولیت‌پذیری اعضای هلال‌احمر نسبت به سایر گروه‌های جامعه و بیماران عنوان کرد.
اهدای خون، نذر اعضای کانون دانشجویی هلال‌احمر قم
معاون امور جوانان جمعیت هلال‌احمر قم از اجرای طرح اهدای زندگی، نذرخون با مشارکت اعضای فعال کانون دانشجویی همزمان با شصت‌ونهمین سالروز تأسیس سازمان جوانان خبر داد. محمد مصباحی اظهار کرد: خون سالم، نجات‌دهنده زندگی است. همه‌روزه، در سراسر جهان بسیاری از افراد به خون و فرآورده‌های خونی نیاز پیدا می‌کنند، به‌طوری که از هر سه نفر مردم دنیا، یک نفر درطول زندگی احتیاج به تزریق خون و فرآورده‌های خونی پیدا می‌کند. وی افزود: درحال حاضر، با وجود پیشرفت‌های چشمگیر در زمینه علم پزشکی هنوز هیچ‌گونه جایگزین مصنوعی برای خون ساخته نشده است و فقط خونی که توسط انسان‌های نیکوکار اهدا می‌شود، می‌تواند جان انسان‌های دیگر را از مرگ نجات بخشد. معاون امورجوانان هلال‌احمر قم تصریح کرد: برهمین اساس، با هدف ارج نهادن به این حرکت نیکو، خدمت بشردوستانه اهدای خون توسط اعضای هلال‌احمر با عنوان نذرخون اجرا شد. مصباحی با بیان این‌که  طرح نذرخون با مشارکت اعضای کانون دانشجویی و با هدف اهدای خون و ترویج این کار خداپسندانه اجرا شد، اضافه کرد: این طرح به مناسبت سالروز تأسیس سازمان جوانان و با حضور کارشناس دانشجویی هلال‌احمر و جمعی از اعضای فعال کانون‌های دانشجویی در مرکز انتقال خون قم اجرا شد.
جامعه با اتکا به جوانان می‌تواند آینده‌ای درخشان را بسازد
جمعی از پرسنل و اعضای شورای اجرایی و دبیران کانون‌های معاونت امور جوانان به مناسبت شصت‌ونهمین سالروز تأسیس سازمان جوانان هلال‌احمر با استاندار قم دیدار و گفت‌وگو کردند. دراین مراسم که در محل استانداری قم برگزار شد، مدیرعامل و معاون امورجوانان به همراه جمعی از پرسنل و اعضای کانون‌ها به نمایندگی از جوانان هلال‌احمر حضور داشتند. دراین دیدار مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قم با ارایه گزارشی از فعالیت‌های جوانان در یک‌سال گذشته به تشریح فعالیت‌های متنوع حوزه معاونت امور جوانان پرداخت و اظهار کرد: جوانان داوطلب هلال‌احمر با تمام توان بدون هیچ چشمداشتی درتمام عرصه‌ها مشغول ارایه خدمات به مردم هستند.


 
http://shahrvand-newspaper.ir/News/Main/81163/هدیه-سرخ-هلالی‌ها-به-مددجویان